fredag 15. november 2013

Babyklær med egne tekster + ny giveaway


Prinsessa mi har vært så heldig å få en fin pakke fra Smokkesnora mi, men den kjempefin body og en nydelig siklesmekke.


Smokkesnora mi lager både bodyer, siklesmekker og mye annet lekkert til babyer  og har et stort og variert utvalg! Her kan du få unike og spesialtilpassede saker til din baby! Dette er jo også perfekte julegaver med personlig preg.

Snille Smokkesnora mi la også ved 2 søte siklesmekker som jeg skal gi ut til 2 av dere som er trofaste lesere hos meg.


For å bli med på denne giveawayen må du gjøre følgende:

Legg igjen en kommentar med hvilken tekst du aller helst ville hatt på et babyplagg. Skriv også om du ønsker blå eller rosa.

Deler du dette innlegget på bloggen din, Facebook eller instagram (husk å tagge med #lykkeligmedliten) får du et ekstra lodd (bruk bildet ovenfor), og følger du Facebooksiden min får du enda et lodd. Totalt kan du få 3 lodd. Frist er 20.11, og husk mailen din om du ikke har egen blogg slik at jeg får tak i deg om det er akkurat du som blir den heldige.

Det er også koselig om du følger bloggen min her på Google eller Bloglovin, så går du ikke glipp av spennende nyheter og ikke minst utrolige giveaways fremover!

10 kommentarer:

  1. I rock your world i rosa er ønsketeksten.
    1 lodd
    slike siklesmekker er superfine. ønsker en til lille Madelen...

    hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Jeg kunne tenkt meg teksten The one and only på et babyplagg. Bestevenninnen min venter små i mai, men vet ikke hva det blir enda, så farge er vanskelig å bestemme seg for...

    Har delt bilde med link på bloggen min, og er følger på facebook.
    Da blir det 3 lykkelodd på meg :)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Hei :) Min graviditet med min første datter var ikke den letteste kan man si :) Vel,Sarah Linn kom til verden,velskapt og fin..og ei venninne kom med en nydelig body til henne hvor det sto " So happy to see the sun again".. . Denne glemmer jeg aldri,de ordene gjorde noe med meg også :) :) Jeg ble så glad for den nydelige jenta mi og for at vi faktisk kunne se lyst på livet:) :) Ønsker deg en flott dag,og hvis jeg er heldig ønsker jeg meg rosa :) Deler,følger bloggen din og liker på facebook ,så 3 lodd tar jeg :)
    Mvh. Linda Salvesen,salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Mamma + pappa = meg! :-)
    Med en liten guttebaby i magen ønsker jeg meg blå.

    Stine (stine.renden@gmail.com)

    SvarSlett
  5. I rock your world i blå. 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  6. I rock your world i rosa!
    Håper på 3 lodd!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg lider av besluttningsvegring. Årsaken er at det er flere som venter barn i nærmeste vennekrets. Det kommer både gutter og jenter så om jeg er den heldige må du velge for meg. Dette er uansett en søt gave.

    Jeg liker og deler på FB, så 3 lodd til meg.

    Hilsen An Mo an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg følger bloggen din på fb (og bloglovin) ... om Jeg er den heldige vil jeg ha i blå med påskriften : Så det var der it ble av...
    Mvh Monika T

    SvarSlett
  9. Følger deg og har delt på facebook og ønsker meg rosa!

    Klem fra Egat

    SvarSlett
  10. Verdens beste lillebror kunne jeg tenkt meg på et plagg!
    Nydelige smekker du deler ut. er vi den heldige vinneren, så hadde den blå passet bra på Nikolas :)
    Liker facebooksiden din fra før :) skal dele innlegget!!
    Han en fin kveld videre.
    Marit
    mayto31@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!