mandag 18. november 2013

Adventskalender - og adventskalendergiveaway

Tiden flyr jo helt avgårde, og det er jo bare litt over en måned til julaften! Kjenner at jeg har masse jeg burde gjort nå som den herlige permisjonstiden snart er over, og en av disse tingene er å lage adventskalender til prinsen! Men så kom redningen - Lego adventskalender. Denne er kjempefin og har 24 luker med ulike legofigurer, som jeg regner med blir heltmax hos prinsen!
Og det er ikke abre prinsen som blir fornøyd - mamma slipper å pakke inn 24 gaver, og kan dermed bruke en kveld til noe helt annet!

Jeg har en slik flott adventskalender som jeg skal gi it til en av dere også! HURRA!


For å bli med i trekningen legger du igjen en kommentar under dette innlegget med hva som er ditt beste Lego-minne. Gleder meg masse til å lese historiene deres!

Deler du dette innlegget på bloggen din, Facebook eller instagram (husk å tagge med #lykkeligmedliten) får du et ekstra lodd (bruk bildet ovenfor), og følger du Facebooksiden min får du enda et lodd. Totalt kan du få 3 lodd.

Det er også koselig om du følger bloggen min her på google eller bloglovin, så går du ikke glipp av spennende nyheter fremover!

Trekning blir allerede 25.11 så jeg rekker å sende kalenderen til den heldige vinneren.
Masse lykke til alle sammen!

42 kommentarer:

  1. Mitt beste legominne er foreløpig mange mange timer med Duplo med jentene mine, som nå såvidt begynner å bli klar for "vanlig" Lego så vi er klare til å bygge opp en samling med det også. Ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  2. Mitt beste Lego minne er når jeg selv satt i timesvis på gulvet hjemme med mamma og pappa som lita og bygde hus etter hus;). bk_bv@Hotmail.com

    SvarSlett
  3. Har mange gode Legominner !:-)) Husker spesielt yngstemann av 3 nå voksne sønner,han var ekstremt glad i Lego. Når han hadde vært ute og lekt med kompisene sine trakk han seg tilbake med legoen sin og bygde og pratet og ordnet med figurene og byggverkene :-) Nå har vi 5 flotte barnebarn,3 av de er i "Legoalder",både Duplo ,Lego Friends og annen Lego er superpopulært !

    Liker fb-siden din fra før,så da blir det 2 lykkelodd på meg :-)

    tevens@online.no

    tevens@online.no

    SvarSlett
  4. Når jeg var liten likte jeg veldig godt å leke sammen med storebroren min med lego. Vi bygget biler, hus, båter og alt mulig og laget små landsbyer. Utrolig mange timer med legobygging =D
    Jeg tar full pott med 3 lodd =)

    Mvh Linda L
    lindal248@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg vil være med :D
    En av de få ting jeg og min lillebror kunne leke sammen med uten for mye krangling :P

    SvarSlett
  6. En superherlig give away som gutta her ville jublet STORT over. For som eldstemann på 7 sa forrige jul når han ble spurt om ønsker til julegaver "LEGO og penger får jeg aldri nok av..." ;-) Deltar med 3 lodd.

    SvarSlett
  7. Er så enig med deg, ble utrolig glad når jeg fikk vridd inn til mine 3 gutter at i år ble det legokalender og ikke pakkekalender. En ting å pakke inn 24 gaver, men når man er oppe i 72 gaver - da ble det litt mye:)) Jeg har allerede kjøpt inn mine tre legocity kalender, så trenger ikke være med i trekningen. Den kan jo noen som ikke har kjøpt få:)) Fin kveld til deg.
    Klem Veroncia

    SvarSlett
  8. Jeg hadde en storebror som var 6 år eldre enn meg og vi hadde ett rituale:
    Hver gang vi hadde sett en film så måtte vi inn på rommet å bygge ett eller annet fra filmen.
    Jeg lå timesvis på gulvet sammen med han å bygget lego <3
    Det var ikke mest avanserte filmer som nå men jeg husker spesiellt godt Ghost busters og Hulken :)
    Nå 16 år etter at han gikk bort er det noen av de fineste minnene jeg har <3

    SvarSlett
  9. Trekker 3 lodd. Liker og deler på FB
    Mitt beste minne? Må være da jeg og guttungen stod på legobutikken i København, og laget minifigurer selv som man kunne kjøpe med seg hjem etterpå.
    Skal si vi laget mange kule, rare og morsomme figurer sammen.

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Mitt beste legominne må være fra da jeg var liten, og lek his naboen. De hadde masssssse lego! Like moro hver gang;) Prøver vinnerlykken med 2 lodd

    SvarSlett
  11. Jeg har mange gode minner med lego. Både duplo og småklossene. Sønnen min som nå er 6 år og jeg har i årevis bygget bondegård med lego og duplodyr. Vi bruker og togbane og dyrene rømmer og gjemmer seg i tunellene, mens sønnen min må redde dem. Han blir aldri lei av den leken :) Jeg tar 3 lodd

    SvarSlett
  12. Vil gjerne være med å prøve lykken med 3 lykkelodd.
    Mitt beste minne er alle de fantastiske tingene mine barn bygget når de var små. Den ene gutten bygget kaninbur og alarm på rommet sitt.
    Laget julekalender med å kjøpe en stor lego bil ol. og pakket inn litt for hver dag. ( Kjempekjekt)

    Ha en kjempefin uke :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  13. Mitt beste legominne er da jeg og min bror bygget høyhus med en dør nederst...disse brukte vi til vår egenproduserte klinkekulelek...den gikk ut på at hver av oss la 10 klinkekuler oppi høyhuset...så åpnet vi døra og slapp ei kule ned i fra toppen av høyhuset hver vår gang og den som fikk flest kuler ut etter ett visst antall klinkekuler vant alle kulene som hadde kommet ut.
    Jeg følger siden din på fb så jeg trekker 2 lodd

    Mvh Monika T Aa

    SvarSlett
  14. Mitt beste Lego-minne er når vi klarte å få tak i en utgått Harry Potter- LEGOeske til sønnen vår. Han har blitt veldig glad i Harry Potter-verdenen, men nå lages jo dessverre ikke Harry Potter-LEGO mere. Ansiktet hans når han åpnet pakken, var bare helt utrolig. Det var verdens lykligeste gutt.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  15. Hei! Jeg som ikke har rukket å kjøpe adventskalendere. Denne giveawayen passet perfekt! Mitt beste Lego Minne er Lego esken jeg hadde som liten. Hadde arvet broren min sin Lego og koste meg masse med å bygge skip. Kvalitetstid!

    Liker deg på FB så det blir to lodd på meg :)

    lgkarlse (ætt) online (dått) no

    SvarSlett
  16. mitt beste lego minne er nok når mamma laget pakkekalender av en lego borg - fikk bitene og instruksjonen til de bitene, men ikke vite hva det var. genialt.

    SvarSlett
  17. Beate Legominne er nok da barna var mindre og vi koste oss med Lego sammen :) Nå begynner de å bli så store,men det er fint å tenke tilbake på denne tiden <3
    Mvh. Linda Salvesen
    salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Gillar på FB, Anna Karlsson och följer dig på bloglovin och google.

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/11/19/adventskalender-2511/

    Bästa minnet är när Melvin blev superglad när jag byggt ihop alla hans legosaker han fått och köpt under åren. Det var en hel del bilar, flygplats, plan m.m. Han var överlycklig och jag hade kul under tiden jag fixade detta. Mindre kul var det när han sedan plockade isär allting...

    blogg@annakarlsson.se

    SvarSlett
  19. Min lillebror fikk lego hvert år når han var mindre. Så da alle gavene var pakket opp satt vi alltid å bygde den nye legoen til langt på natt.

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Mitt beste legominne er fra da datteren min bygde et legotårn som var høyere enn seg selv. Glede og stolthet!
    mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Hei! Mitt beste legominne er da jeg brukte en hel ettermiddag å klippe ut "små bøker" fra leketøys katalogen, slik at legomenneskene skulle få et godt utvalg på biblioteket jeg hadde bygd til de :) Hihi
    Liker siden din på fb, og delt på fb :) 3 lodd :D
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  22. Mitt beste legominne er da broren min på 4 bygde et digert "legoslott" til lillesøsteren sin på 2, men da hun fikk det mistet hun det i gulvet så hele slottet ble ødelagt. :( Men broren min tok det med et smil og bygde et nytt til henne.<3 Har verdens snilleste bror!

    SvarSlett
  23. Jeg har mange gode minner med ungene og duplo, men det beste legominnet må være når min bror fikk en skikkelig stor båt (lurer på om det var en av Color Line sine). Vi brukte mange mange timer på denne båten, men sånn typisk når vi var nesten ferdig klarte en av våre yngre søsken ødelegge det. Jaja, fikk nå litt ekstra tid til bygging siden vi måtte begynne på nytt.

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  24. Hej!

    Jag har alltid älskat Lego och fört över detta till mina barn. Mitt bästa minne måste vara det fina lego hus jag och min bror fick i julklapp av farmor och farfar på 70-talet. Det var för oss helt fantastiskt och jag har fortfarande kvar ritningen till det.

    mvh
    charlotta

    SvarSlett
  25. Mitt beste legominne skapes nesten hver dag her i huset. Det er den eneste formen for leker/aktivitet som samler hele barneflokken til felles kreativitet. Fra storesøster på 18 til de svært så hjelpsomme tvillingene på 2,5, og alle de tre i midten også. Mens mor og far bidrar med å tråkke på legoklosser i forbifarten (au). Men lego er en leke som kommer til å overleve i generasjon etter generasjon. Så enkelt, så genialt og så kreativt :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  26. Hei,

    Husker vi lekte mye med lego da vi var små. Store tårn og hus. Morro og leke med barna igjen :)

    saniafarooqi16@hotmail.com

    SvarSlett
  27. lego bellville jentelego var favoritten :) tar 3 lodd likt og delt :)


    lise_holmedal@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg har vokst opp i et hjem der vi ikke hadde så mye penger eller leker. Så lego lekte jeg aldri med når jeg selv var liten. Men elsker å bygge lego med min sønn. Han fikk masse til 4 års dagen sin og det er like gøy å bygge samme med han hver gang. Vi legger oss ned på gulvet og sprer rundt oss med legoklosser. Sikkert litt av et syn for de som hadde sett oss.


    Hilsen Therese

    tsae86@hotmail.no

    SvarSlett
  29. Jeg trekker 3 lykkelodd jeg :)
    Min beste lego-historie er faktisk fra etter at jeg ble voksen, og fikk to herlige tantebarn.
    Vi var hele familien hjemme hos mamma og pappa en helg, og fant frem all den gamle legoen som brødrene mine og jeg hadde da vi var små. Alt havnet på kjøkkenbordet, og tantebarna mine, brødrene mine, min svigerinne og jeg satt ganske lenge og bygget! Ene storebroren min googlet etter lego-oppskrifter på ting som de bygget da vi var små, og fant faktisk noen av de! Det var utrolig kjekt å sitte samlet å bygge, og tantebarna mine snakker om det enda!
    Det hadde vært veldig kjekt å kunne vinne en Lego-kalender til de, selv om jeg har en mistanke om at de allerede har sikret seg årets kalendere allerede ;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  30. Christina Frisberg
    Jag är gärna med och tävlar om en legokalender , jag älskar själv att leka med lego, man kan hålla på hur länge som helst, och vad ,man bygger är också oändligt mycket olika saker , det är hållbart och går att slänga i en tvättpåse och tvätta i maskinen, superbra, men bästa legostunderna har jag ju såklart med mitt barnbarn Elliot, han har fantasi och bygger mycket och länge.
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag har gillat din fb sida sedan tidigare.
    frisanpoxy@hotmail.se
    KRAMELIKRAMEN!!! <3

    SvarSlett
  31. Mitt beste legominne er nok da vi hadde med oss Duplo på hytta i fjor, og jeg og 3-åringen satt ute sent på ettermiddagen/kvelden å bygde duplo ute på tunet på hytta der vi var :) Min samboer tok et flott bilde av oss da, og det står som en av de beste stundene jeg har hatt som mamma :) Det å ha tid til å endelig bare være sammen- ute i naturen, opptatt med en aktivitet bare vi holdt på med var utrolig hyggelig!


    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  32. 1. Jag är gärna med och tävlar
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/11/adventskalender-2511.html
    Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvarSlett
  33. Jeg har vansker med å trekke ut et spesielt legominne fordi jeg har lekt med lego helt fra jeg var bitteliten og frem til nå. Legokalenderen har jeg allikevel lyst til å overrekke til lillebroren min på 7 år som er en enda større legoentusiast enn det jeg er, om mulig. Håper på det beste! :-)

    SvarSlett
  34. 2 lodd. beste legominne er å bygge legohus med lillesøsteren min den gangen det bare var "basic" lego, men vi hadde det gøy likevel. Heidi@cabdata.com

    SvarSlett
  35. Mitt bästa legominne är hur uppslukad jag blev av lego, kunde sitta länge, länge och konstruera och bygga, det häftiga är att barnen idag tycker att det är lika kul som vi tyckte för 30 år sedan - lego blir aldrig omodernt.

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/november/25-november-vinn-adventskalender.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  36. Gleden til guttene mine når de har fått legobåter i gave,og skal sette i gang med bygging:) Minstemann ønsker seg veldig en lego kalender i år,så vi krysser fingrene:)
    gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  37. Mitt beste legminne er da jeg og storesøster koste oss med lego da vi var små! Vi brukte å bygge hus til Barbie og laget skjønnhetssalong til henne! Delt på facebook og følger den fine facebooksiden din! Krysser fingrene!

    Klem fra Jill

    SvarSlett
  38. Mitt bästa lego minne är helt klart när jag och brorsan lekte tillsammans och byggde i timmar. Minns att varken pappa eller mamma lyckades få oss i säng, utan att vi gick och lade oss på låtsas för att de trodde att vi skulle sova, och så fort det gick ut ur rummet klev vi upp igen och fortsatte att leka tills ögonen slocknade.

    Följer din FB sida (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg tok med meg guttungen på legoland i sommer, og for en så stor legoentusiast som han er, var den dagen kun lykke. Han var like storøyd hver gang han så en ny skulptur laget i legoklosser. Litt for pysete til å være med opp i attraksjonene, men tror hele dagen var full av spenning og glede! :) Det blir reprise neste år!

    julia.kopperud@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg har mange flotte Lego-minner, da min bror elsker og har alltid elsket lego. Fortsatt står det en enorm Lego-by på loftet til foreldrene våre. Men det beste var nok når jeg bodde i USA og broren min kom på besøk og jeg tok han med i en fantastisk Lego-butikk, øynene hans var ubetalelige.. :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!