torsdag 3. oktober 2013

Vann med smak


Jeg har vært så heldig å få prøve ut smaksvann fra Vannpluss. Vannpluss er praktiske pulverpakninger med ulike smaker som blandes ut i en halv liter vann. Resultatet er en kalorifattig drikke uten kunstige tilsettingsstoffer med god smak.



Vannpluss har mange fordeler i forhod til brus og saft - det er ingen kunstige tilsettingsstoffer, de som har farger er farget av frukten selv og ingen konserveringsmidler. 

Vannpluss kommer i 12 deilige smaker. Akkurat nå har jeg dilla på iste med fersken, pink limonade og eple ogpærevann.  Pakningene er utrolig praktiske, og jeg har alltid et par med i stelleveska når jeg er ute på farten.  Og når jeg begynner på jobb igjen, skal jeg definitivt ha disse i kontorskuffen. Jeg syntes også flaskene er supre å ha med på tur, om det er en trilletur, en treningstur eller en tur i fjellet. 


Smakene er gode, og dette er MYE billigere enn å kjøpe iste og smaksvann på butikken. Det er også godt å vite at det man får i seg ikke har kunstige tilsettingsmidler. Spesielt syntes jeg dette er veldig godt å vite nå som jeg ammer! Dette er også en kjekk måte å få i seg vitaminer på, uten å ha allverdens kosttilskudd. Vitaminvannene smaker i tillegg godt, og jeg er også blitt storfan av de.

 

Har du prøvd disse gode drikkene? 
Nå kan du også få prøve ut herlighetene (eller bestille mere om du også allerede har fått smaken på dem) om du går inn på nettsidene til Vannpluss og bruker rabattkoden "LykkeligMedLiten" som gir deg hele 15% rabatt frem til 17.10 på alle kjøp over 100 kroner! Kjøper du over 6 esker er det gratis frakt, og kjøper du over 14 esker får du 2 gratis drikkeflasker og gratis frakt. Løp og kjøp!

Tusen takk til Vannpluss for den fine pakken!

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!