lørdag 19. oktober 2013

Tekos


Av og til er det godt å bare krype ned i gostolen og slappe av og kose seg! Det er akkurat dette jeg skal gjøre i kveld! Formen er ikke helt på topp, og da unner jeg med te med smak av sjokolade og mint. Den fine koppen er fra Kort og kos, og koster bare kr 99. Denne er kjempefin, og eg bruker den nesten hver dag!


Kort og kos har mange av disse fine kunstkrusene som er designet av May-Britt Kjeserud, og de har masse andre fine kunstkrus og masse krus med tekst. Nå som det ikke er så lenge til farsdag, kan en krus kanskje være en fin gave til pappan?


Ønsker alle en super lørdagkveld - om dere tilbringer den i godstolen som meg, eller har mer spennende saker fore :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!