fredag 25. oktober 2013

Tassa babysko

Vi har vært så heldige å få prøve et par Tassa babysko fra min gode samarbeidspartner Norske Servicesystemer.


Disse skoene er kjempesmarte. De har en utrolig myk såle, er veldig lett å ta av og på, og sitter veldig godt på en liten fot. De har forsterket såle med små gummeknotter, og kan bruker både ute og inne! Dette må være en perfekt sko for bein som skal lære seg å gå. Og nesten det beste av alt - de kan vaskes i maskin!

Er de ikke stilige? Mange barnehager ønsker at barna har tøfler, så da kan disse anbefales. De kommer i størrelse fra 4 måneder helt opp til ca 4 år.

Hvorfor ikke begynne tidlig med julegavene til noen små føtter?

Ønsker alle sammen en trivelig fredag!

4 kommentarer:

  1. Tøffe babysko !!
    Men eg fann ikkje ut prisen under linken.....

    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Dette må da være noe for barnebarna på 1 og 3 år. Kjempesmarte! Ellers kan jeg jo "røpe" at jeg strikker sokker og limer under antigli. Det virker også! God helg! Hilsen Synnøve

    SvarSlett
  3. Disse ser jo kjempe smarte ut :))

    du har vunnet konkurranse på bloggen min camegg.blogg.no så send meg gjerne en mail på : camillaeggen@gmail.com sånn at jeg får informasjonen jeg trenger :) eposten din var ikke lagt ved :)

    klem

    SvarSlett
  4. Såna har vi till Felix också, fast jag märkte att när han hade dem på sig och rörde sig i sin gåstol så lossnade gummit på de där plupparna. Kändes väl sådär. Nu har han även fått ett par Attipas så de skall testas.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!