tirsdag 29. oktober 2013

Puss, puss så får du en suss + farsdagsgiveaway

Det er viktig å ha god tannhygiene, og ikke noe gjør dette lettere enn å bruke en god tannbørste.

Nå har det kommet en ny toppmodell fra Oral-B som heter Black 7000.

Denne tannbørsten er laget for de av oss som stiller høye krav til både stil og personlig hygiene. Den er laget i sort med detaljer av krom, og den har et design som blinker blått som som sender tankene til dashbordet på en sportsbil! Den avanserte teknologien leverer hele 40 000 pulseringer og 8800 rotasjoner pr minutt - så mange at det nesten er ufattelig.


Tannbørsten har over 7000 ulike funksjoner (nei det er ingen skrivefeil - det er faktisk 7000). Ekspempler på disse er tungerengjøring, tannkjøttsmassasje, dyptrengjøring og polering.


Displayet gir tilbakemelding på tid, børstesone og pussemodus, noe som gjør tannpussen enkel og god.

Mannen i huset har brukt denne herligheten en ukes tid, og mener at dette er den beste tannbørsten han noen gang har brukt. Mandag denne uka var han til tannlegen, som spurte hva han rengjorde tennene med siden de var i så god stand. Da tannlegen fikk høre at det var elektrisk tannbørste, svarte han at de så at tennene var i bedre stand og hadde mye mindre tannsten hos de som brukte elektriske tannbørster kontra de som bruker vanlige tannbørster.
Mannen syntes også den er veldig enkel i bruk, og han syntes displayet er genialt. Han sier at tannpussen går som en lek. Han syntes også designen er veldig lekker!

Høres ikke dette herlig ut? Dette må da være en drømmegave til pappan på farsdagen?

Nå kan du vinne en slik tannbørste fra Oral-B i en farsdagsgiveaway hos meg!


For å bli med i giveawayen av denne fantastiske premien må du utføre et eller flere av punktene under:
  1. Legg igjen en kommentar under her med ditt beste tips for god tannpuss (1 lodd).
  2. Hva er ditt beste tannpuss-øyeblikk? En god histore, en spesiell plass du pusset tennene, noe morsomt som hente eller noe helt annet (2 lodd).
  3. Følge bloggen min sin side på Facebook (1 lodd) og her på bloggen (1 lodd).
  4. Del konkurransen på blogg med bildet rett over her (sidebar er ok), Facebook, Twitter, Google+ og/eller Instagram (husk å tagg bildet med @lykkeligmedliten og #giveaway) (1 lodd for hver deling). Bruk gjerne bildet ovenfor og/eller trykk på knappene under dette innlegget for å dele. 
Husk å skrive i kommentaren din hvor mange lodd du tar, og har du ikke blogg legger du igjen epostadressen din slik at jeg får tak i deg om du vinner. Konkurransen trekkes på farsdagen 10.11.
Masse lykke til alle sammen!

59 kommentarer:

  1. Hei
    Mine beste tips er ikke stress,ta deg god tid med tannpussen og husk tanntråd. (1 lodd)
    Mitt beste tannpussminne må være da barna mine prøvde elektrisk tannbørste for første gang-den tannpussen tok utrolige 1,5 time fordi hver gang de putta tannbørsten i munnen og skrudde den på så begynte de å le og le og le-begge de eldste barna mine er ekstremt kilne nemlig... (2 lodd)
    Følger både på fb , blogger og bloglovin (1+1 lodd)
    Da har jeg delt på fb, google+ og twitter (3 lodd)
    Så da blir totalen min : (1 lodd)+(2 lodd)+ (1+1 lodd)+(3 lodd) = 8 lodd :)
    Krysser fingre for far i huset trenger ny tannbørste :)
    Klem fra Monika T (nika_nor@hotmail.com http://nomana.blogg.no)

    SvarSlett
  2. 6 lodd (tror jeg) i kampen om den flotte premien:
    1) Mitt beste tannpussetips til barn er godt og gammelt: Kjøp Karius og Baktus boken. Da blir det plutselig stas å pusse tenner. (1 lodd)
    2) Mitt tannpusseøyeblikk: Jeg var 5-6 år og var på campingtur. Jeg og mor skulle pusse tennene og vaske oss i vaskehuset (et slags skur kun med kaldt vann rennende fra et provisorisk rørsystem. Skuret var fullt av damer i alle aldre. Plutselig drar en av damene gebisset ut av munnen og roper ut at "dette vannet er sannelig ikke bra for tennene!". De voksne begynner å le og så drar enda en av damene ut gebisset og alle knekker sammen i latter. Jeg nektet å pusse tennene mine i det vannet resten av ferien, til tross for at mor forklarte meg hvordan tingene hang sammen. Jeg var riktig nok stolt av å ha mistet en tann, men hadde ikke lyst til å miste alle tennene på samme tid bare pga. dårlig vann. (2 lodd)
    3) Jeg følger på Facebook. og Bloglovin (2 lodd)
    4) Jeg deler konkurransen på Facebook. (1 lodd)

    Hilsen An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hej hej

    Dröm giveaway för en med fruktansvärd tannlegeskrekk :(
    Det finnes nog ingen som provar, älskar & förkastar, tandborstar, tandkrämer & tandtråd som jag.
    Klart maken hade fått "låna den" om jag vann, men helt ärligt -han frukter ikke tannlegen, så jag hade sett den som min *hahaha*

    -Bästa tips måste ju bli IKKE PUSSE FÖR HÅRT (erfaret själv) 1 lodd
    -Bästa tannpuss minne är svårt, pussar ju flera gånger dagligen. Men i somras hade min mamma blivit anbefallt ORAL-B tandkräm av sin tannlege & den måtte selvsagt jag testa. Det är mitt bästa tannpuss minne, for herre min alltså. Renare tänder & hela munnen faktiskt har jag aldrig haft!!!! Den är bittelitt ekkel till att börja med för det känns som man mister tannkjøtt ( jag vet äckligt) men giiiii för en bra tandkräm. Jag åkte ju på butiken & hamstret denna tandkräm som en tok & släpade med tillbaka till Norge, eftersom jag tänkte att den var svår att få tak i. När jag kommer hem hittar jag den i var & varannan matbutik *haha* 1 lodd
    Följer dig på FB & Bloglovin = 2 lodd
    Har delat på priv Fb bloggens FB & twitter = 3

    Blev 7 lodd om jag förstått det riktigt

    Krysser det som krysses kan, för denna vill jag så gärna teste & ja, maken skall få lov han og ;)

    Glada Hälsningar
    //Sessan

    SvarSlett
  4. Jeg prøver meg med eneste lite lykkelodd :-) Sikler på den elektriske tannbørsten,--flott farsdagsgave da,gitt !


    tevens@online.no

    SvarSlett
  5. Hei ;.)

    Prøver gjerne lykken i den flotte giveawayen din, det hadde vært en flott farsdagsgave det ;-)
    Trekker meg 2 stk lodd og krysser fingrene.
    Ønsker deg og dine en flott uke!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  6. Tar 1 lodd.
    Bruk tanntråd, tannbørste, og gjerne også munnskyll med fluor.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  7. Hei!

    Mitt tips er å alltid bruke tanntråd! Etter opptil flere ganger med kjeft fra tannlegen om at jeg ikke bruker tanntråd ofte nok har det endelig klistret seg fast, og nå har det blitt en herlig vane! Ikke undervurder tanntråden!

    Den absolutt vakreste plassen jeg har pusset tennene må være i Thailand da vi var på ferie. Vi leide en bungalow opp i fjellet hvor det var bekker med små fosser i. Uforglemmelig!

    Tar dermed 3 lodd og krysser fingrene for at pappa får den beste farsgaven han noen sinne har fått fra meg, hehe. :-)

    Stinehallan@gmail.com

    SvarSlett
  8. 5 lodd til meg da ;). Denne hadde passet perfekt til min stefar dom ønsker seg en ny el tannbørste !
    Mitt morsomste tannbørste øyeblikk er vel da jeg tok såpe på børsten i stedenfor tannkrem, for å si det slik våknet jeg litt fortere den morningen :p

    SvarSlett
  9. Tar 3 lykkelodd.
    Mitt beste tannpusseøyeblikk? Første gang jeg overnattet på fjellet sammen med min far. Vi gikk i en halv evighet for å komme opp (føltes det som ;) ). Forbi en dyp kløft, forbi et sted der det en gang var et ørnerede, over steinura der røyskatter gjemte seg. Husker fortsatt lukten av varm lyng.
    Da vi var fremme ved fjellvannet slo min far opp et blått tremannstelt. Jeg må ha pusset tennene på kvelden, men det husker jeg ikke. Derimot husker jeg at jeg våknet neste morgen av at sola stekte mot teltduken. Lukta av bål og nystekt ørret som krøllet seg på panna. Synet av den svartsotede kaffekjelen over bålet. Og jeg gikk ned til vannet, satte meg på huk og pusset tennene. Så tannkremskum drive avgårde og bli borte. Og visste at her skulle vi være hele dagen. <3

    Hilsen Hanne
    matpakkemamma(krøllalfa)gmail.com

    SvarSlett
  10. Faktisk , bør foreldrene allerede begynne å pusse sine barn når barnets første tann begynner å bryte ut.

    Og de bør fortsette helt fram til barnet er 10-12 år . Det er først når et barn er 10 til 12 år , at motoren er i stand til å takle pusse grundig nok skjønt . Inntil da , bør en voksen være pensel eller børste etter minst en gang om dagen , så du er sikker på å få alle børstet tennene ordentlig rent

    Bruk alltid tannkrem med fluor !

    - Mengden av tannkrem varierte etter alder . Fra den tiden da alle baby tennene er fremme , det beløp som tilsvarer størrelsen på babyen finger spiker . Du kan enkelt bruke vanlig voksen tannkrem for barnet ditt fra start (får noen. Nærmere opplysninger i tre tannbørste film over) .

    Fra den første permanente molar ( 6 -års nivå) vises, er det best å pusse barnets tenner med voksen tannkrem fordi tannkrem inneholder mer fluor.

    - Bruk en myk tannbørste med en liten børste hode og et godt grep .

    - Børst tennene minst to ganger om dagen - om morgenen og før sengetid .
    Når barnet blir større , kan du bare hjelpe til med å pusse på kvelden.

    Begynn tanntråd ditt barns tenner når barnet fyller fire. Det anbefales å gjøre det etter børsting om natten - helst hver dag , men ellers et par ganger i uken

    Hilsen

    Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlett
  11. Fire lodd på meg. :) Mitt beste råd er å bruke tanntråd og ta seg tid til å børste/skrape tungen etter tannpuss. :)

    SvarSlett
  12. har likt på facebook. mitt beste tips er å synge for barna, nytt vers hver kveld. Vakreste øyeblikk er å pusse tenner på hytte i Bergsdalen, på trappen under stjernene. 3 lodd.
    Heidi@cabdata.com

    SvarSlett
  13. Denne hadde vært en perfekt gave!
    Beste tannpuss tips er faktisk noe jeg lærte fra en utrolig dyktig tannlege. han sa man skulle pusse med sirkulære bevegelser og rett og slett ruge litt med tannbørsten (for de som ikke pusser med elektrisk)

    mine beste minner må vel være at pappa alltid lata som han ble så oppgitt fordi jeg spyttet ut tannpastaen når han egentlig bare latet som for at jeg ikke skulle svelge den som liten.. husker at jeg hadde det veldig gøy da!

    2 lodd blir det vel på meg : )

    - Daniell
    daniellfoto@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg følger deg på fb.og her,og har delt bloggen på min fb.side :) Og for en flott konkurranse :) Pappa til mine barn hadde virkelig trengt en sånn:) Han er ikke den flinkeste eller gladeste i å gå til tannlegen,og jeg vet at disse er utrolig gode ,av egen erfaring. Gjett om han hadde blitt glad :) Håper og ønsker deg en flott kveld videre :) Hilsen Linda Salvesen,salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Tre lodd på meg. Mitt beste tannlegetips er først å pusse med tannkrem uten vann for å få tennene hvitere. Etterpå pusser jeg også med vann slik at jeg får bort smuss og bakterier.
    Mitt beste tannpusseminne er når jeg en sensommerkveld står på brygga og pusser tennene mens en ugle uler og det ellers er helt stille. God naturopplevelse og rene tenner.

    SvarSlett
  17. jobekny@gmail.com

    SvarSlett
  18. Mitt beste tips er å synge mens man pusser, virker hver gang hvis mine barn er litt vanskelige ;)
    Mitt beste tannpusseminne må vel være når vi pussa tennene på eldste og oppdaga ei løs tann ;) Da vet man at barna begynner å bli store ;)
    Jeg deler på facebook :) Og liker siden din.
    5 lodd her :)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Puss hver morgen og hver kveld, har fungert for meg, null hull så langt. (1 lodd).
    Liker å stå ute på verandaen og nyte utsikten utover sjøen så sant det ikke er for kaldt (2 lodd).
    Følge bloggen min sin side på Facebook (1 lodd)
    og her på bloggen (1 lodd).
    Delt på facebook, tagget med #giveaway) 1 lodd
    Det blir det vel 6 lodd.
    email: julekonk@gmail.com

    SvarSlett
  20. Mitt beste tips for tannpuss er å innføre gode rutiner for puss morgen og kveld. Og selvfølgelig "Puss puss, så får du en suss" sangen med Flode.

    Den lille datteren til en medarbeider syntes dette med at pappa som hadde en sjef som bestemte hva han skal gjøre på jobb var litt rart og lurte på hva en sjef egentlig var. Som pappaens sjef tenkte jeg at jenta ikke skulle synes sjefer var skumle og bestemte over pappaer, så jeg kjøpte en elektrisk barnetannbørste i førjulspresant til henne. Ifølge pappaen har det aldri vært pusset så mye tenner som den jula...

    Da melder jeg meg på med 3 lodd i konkurransen og krysser fingre :)

    Ha en finfin dag!

    Klem fra Monica i Tromsø
    mocibp@online.no

    SvarSlett
  21. Kjempefin premie!
    Mitt beste tips for en god tannpuss er å ta seg god tid, ikke pusse for hardt og bruke tanntrå og munnskyll!

    Når det gjelder tannpussøyeblikk, har jeg ikke et spesielt øyeblikk, men jeg har gode minner fra da jeg var liten og foreldrene mine alltid sang "Puss, puss, så får du en suss" under tannpussen! Ser tilbake på det i dag med et smil og har overført den "tradisjonen" til mine egne barn!

    Liker facebooksiden din og følger bloggen. Deler i tillegg på facebook!

    6 lodd blir vel det.

    Hilsen Jori (jorisk1@hotmail.com)

    SvarSlett
  22. Kjempefin gave. Jeg liker og deler på facebook. Mitt beste tips er sunt kosthold og bruk tanntråd !
    Det blir 3 lodd :)

    SvarSlett
  23. For en fin gi-vekk - krysser fingrene her :)

    Mitt beste råd for tannpuss er å ikke bruke for hard børste, det ødelegger fort tannkjøttet (som er like viktig som tennene).
    Jeg digger "sam-pussing", så på overnattingsturer pusser ofte tennene sammen. Mitt beste tannpussminne er nok fra en jentetur der 5 jenter henger over verandakanten og spytter ned i gresset. Mye fnis og rene tenner :)

    Jeg følger både her og der og har lagt link på bloggen min.

    6 lodd til meg :)
    Klem

    SvarSlett
  24. Åh denne har vært på ønskelisten lenge her i hus :) Tannhygiene er absolutt viktig. Er det en dag jeg ikke føler jeg har god tannhygiene så føler jeg meg rett og slett ikke bra!

    Mitt beste tips for god tannpuss er å bruke god tid :)

    Mitt beste tannpuss øyeblikk var da Herman sine tenner skulle pusses for første gang! Med en gang jeg pusset på den første tannen hans så skratt lo han. Det endte opp med at vi begge bare satt å lo. Det er i dag enda like gøy å pusse tenner, noe som gjør tannpusse situasjonen veldig fin og lett :)

    følger bloggen både på facebook og her, og delt på facebook og instagram :))

    Da blir det 7 lodd på meg :))

    Klem camilla og lille Herman :)
    camillaeggen@gmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg liker facebooksiden og deltar med 1 lodd jeg :)
    Tvi tvi :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  26. Åh så fin giveaway....det var en utrolig lekker tannbørste..
    Ett godt pussetrikst er å gjøre det litt til en lek for de små...la de få lov til å pusse litt selv også, bite litt på tannbørste, å gjøre det hele litt morsommere...å kanskje synge pusse tennene sangen også;) puss puss så får du en suss.. ;) For de som husker den.. ;)
    Trekker 3 lodd denne gangen..

    klem fra swimzy
    swimzy81@gmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg trekker fire lodd. Mitt tips til tannbørst på barn er å late som tannbørsten er en nøkkel- og "låse" opp munnen- gjør det til en lek :) Ellers lager jeg masse rare historier om Karius og Baktus når jeg pusser. Eks: Nei- se heeer da! Karius har kjøpt seg en ny tv han- den må vi pusse bort! Og det treet han har plantet her inne må vi også få bort :) Hehe- later som det er masse "rart" inni munnen vi må finne.
    Det var vel egentlig et tips- og en historie. Ellers kan det selvsagt være lurt å sette på en sang som varer så lenge som man bør pusse. Eventuelt et kapittel i en lydbok for barn.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  28. For en flott giveaway :D Denne har vært på ønskelisten her i huset, så hadde vært helt magisk å vinne den!

    Mitt beste tannpussetips er å bruke tanntråd HVER dag. Jeg synes tanntråd er undervurdert, rett og slett. Det gir jo en utrolig renhetsfølelse, og er viktig for tannhelsen.
    Mitt beste tannpusseminne er fra jeg var liten og søskenbarnet mitt skulle sove over hos meg. Vi pusset tennene i en halv evighet, og var så stolte etterpå, at vi delte likegodt resten av fluortablettene hennes. Den dag idag klarer jeg ikke engang lukten av flurotabletter med banansmak ;) Mvh Siv
    sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Hei, to lodd på meg, liker på fb og deler på fb :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  30. Jeg er med :D
    deltar med 3 lodd :)
    mitt beste tannpusstips er puss tennene morgen og kveld, med tanntråd hver kveld og munnskyllemiddel med fluor minst en gang om dagen :) viktig å skift tannbørste/ børstehode hver 3 mnd.kan også lønne seg å investere i en god tannbørste! Har en helt fantastisk tannbørste fra oral b som rett og slett har gjort tennene min hvitere :)
    liker og har delt på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  31. Tannpusstips er, ha gode faste rutiner på barna.
    Mitt beste minne er når guttene mine var små. De likte ikke å pusse tennene, så det var mye tåter. En kveld når vi skulle pusse tennene startet naboen å båre samtidig i veggen. Guttane trudde det var Karius og Baktus, så etter den kvelden pusset de tennene for at ikke Karius og Baktus skulle komme på besøk. Aldri mere tårer.
    Likt din facebook og delt denne på min vegg.
    Da blir det 5 lykkelodd på meg.

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  32. Mitt beste tips er å ha en fin tannbørste! Da blir det alltid mye gøyere, og det gjøres oftere;)
    1 lodd

    Ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  33. Beste tips er å gjøre det til en vane og pusse godt og nøye. Da blir alt så mye enklere :)
    Beste tannpusseøyeblikk: ute i frosten under stjerner og nordlys mens varmen enda sitter i etter en lang stund i badestampen (selvsagt utendørs den også)
    5 lodd til meg.

    Hilsen Wenche Sørgård

    SvarSlett
  34. Jag tar sex lotter!

    Bästa tipset är att ta tid på sig, använd tandtråd och rengör ordentligt. Skaffa en tandkräm du trivs med och även ett munskölj som du känner att du klarar av. Hittar man goda vanor som är lätta att hålla för att man trivs med dom - då funkar det i längden!

    Bästa minnet... det måste vara det som utspelar sig varje morgon efter frukosten ;) När de tre små killarna fullkomligt SPRINGER ut på toaletten för att borsta sina tänder. Greppar tandborsten och sen ser det ut som om de tävlar om vem som får renast tänder - det är underbart att se. Goda vanor hos barn är det bästa som finns!

    Följer dig på både bloggen och fb (Annika Nilsson Pettersson) sen tidigare.

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/november/hmoholt-2.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  35. Jeg prøver lykken med 5 lodd. Det beste tipset må være å bruke en myk tannbørste og pusse nøye.
    Min datter på snart 10 år er fortsatt medlem i 0-hull-klubben, nå også takket være Justin Bieber. Det pusses og pusses til to sanger med hva jeg vil kalle "blikk-boks-lyd", men det er aldri nei å få når jeg ber henne pusse tennene, heller tvert i mot.

    SvarSlett
  36. Jeg blir med og trekker 1 lodd.
    Min anbefaling av tannpuss, er at man tar seg god tid,å pusser så godt man kan,
    i alle krinker og koper. Å avslutt med og pusse tungen og innsiden av kinnene;
    for veldig mange av bakteriene som lukter, ligger i belegget på tungen og tannkjøttet.

    Ha en fin Høst.
    Vennlig Hilsen
    Linda
    tullaatoys@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Krinker & Kroker skal det være.
      Linda

      Slett
  37. Prøver gjerne lykken med 4 lodd jeg :)
    Beste tipset er vel og ikke pusse for hardt og bruke tanntråd etterpå :)

    Klem Charlotte Klepsvik
    charlottetotland@gmail.com

    SvarSlett
  38. 1) BRUK TANNTRÅ! det sier alltid tannlegen min, og jeg forbanner meg hver dag for at jeg aldri brukte det. Her sitter jeg da med hål i to av tennene igjen. Og jeg som bårret 12 hull for ett år siden. Vel vel, kan da skyldes gener også da men :)

    2) Vel god og god historie, jeg husker på hytta da jeg var liten pusset jeg alltid tennene mine ut det samme vinduet på kjøkkenet. Vi måtte hente vann fra bekken for å skylle med i munnen (det må vi enda selvom jeg ikke har vært der på 10 år ellr noe). I det vinduet er det mange gode barndomsminner og det å pusse tennene i det vinduet er faktisk ett av dem. Gamle, fine, ensomme, røde hytta vår langt inni skogen i telemark <3

    To lodd, rekker ikke mer nå :) Men håper jeg vinner.. skulle gjerne gitt den til min far, men han vil desverre ikke ha noe med meg å gjøre. derfor velger jeg heller å gi den til mi bestemor som er som en mamma for meg. og siden jeg allerede har en mamma får hun pappa gavene hehe:) Ho snakka for ett par mnd siden at ho hadde såå lyst på elektrisk tannbørste :) hadde vært en hyggelig liten overraskelse. vel STOR :D

    mvh adina jeanette barsgård
    sjany_rocks@hotmail.com

    SvarSlett
  39. beste tips.....ha tanntråd tilgjengenlig.... jeg er avhengig ))
    Morsomt tannpussøyeblikk..... da jeg tok rumpesalva til junior istedet for tannkrem...smakte ikke godt ;)

    delt på face med venner

    5 lodd blir det da :) marianne storvik ma-sto@hotmil.com

    SvarSlett
  40. Mitt beste tips for tannpuss er å bruke god tid, minst 2 min, og være nøye for å få et grundig resultat. Mitt beste tannpuss-øyeblikk er hver gang jeg er til tannlegen og får ros for god tannpuss. Følger på Facebook og deler på Facebook og Twitter. :)
    Jeg deltar med 5 lodd totalt :)
    Hilsen Hanna - hanna_lw(at)hotmail.com

    SvarSlett
  41. Mitt beste tips for tannpussen er å huske tanntråd før pussen hver dag :)

    Jeg vil gjerne delta med 2 lodd :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Den tannbørsten så utrolig lekker ut, ikke slik hvit og stygg som de vanlige.

    Mitt beste tips er å bruke tanntråd og god tid med børsten.
    Mitt beste minne fra tannpuss er en gang vi var på ferie i finmark, og var på vandretur ved grense jakobselv. Det var en ganske spennende ting for en 7-åring å pusse tennnene mens grensevaktene sto i "tårnet" og så på. (De var nok veldig lite interresert i oss, men for meg føltes det veldig spennende)
    Jeg liker facebooksida og bloggen.Så da skulle det blir 5 lodd da, og fingrene er krysset i alle vinkler ;)

    SvarSlett
  43. La til bilde av giveawayen i sidebaren min også, så da blir det ett lodd ekstra. :)

    SvarSlett
  44. mitt beste tips er å bruke god tid!! no cavities!
    én gang, pusset jeg tennene mine med bleiekrem i stedet for tannkrem. uff da!
    4 lodd
    hilsen Tara
    knausst@yahoo.com

    SvarSlett
  45. Flott give away. Jeg har delt på bloggen min og deltar med 2 lodd. Ha en super dag.

    SvarSlett
  46. Jeg tar 6 lodd, følger på fb og blogg, og deler :)

    Mitt beste tips er å bruke riktig tannbørste for munnen din, og ha gode rutiner på puss, tanntråd og fluor.

    Den eneste historien jeg kommer på i farta er enda et pinlig barndomsminne fra da jeg var på leirskole og endte opp med å ta feil tannbørste, tok såklart den kjekkeste og kuleste gutten på hele 7-klasse trinnet sin tannbørste og pusset i vei mens han kikket pafft på meg. Huff. (Haha)

    hilsen katja (kamha90@gmail.com)

    SvarSlett
  47. Beste tips for å få barn som ikke vil pusse tenner til å elske det er å la de velge ut en tannbørste de selv synes er fin, og en tannkrem med det bildet de vil ha. Så laste ned Talking Ginger på telefon eller nettbrett og ta den med på badet og pusse tennene sammen med katten. Det er suksess her i allefall.

    Mitt beste tannpuss minne må vel være når jeg skulle overnatte for første gang hos han som nå er min mann og måten han spurte om jeg ville bli over var at han hadde kjøpt RÅSA tannbøste til meg ;)

    Følger deg begge steder.

    Har delt på facebook, twitter, og google +

    SvarSlett
  48. Mitt bästa tips är att låta tandborstningen ta tid och att inte stressa sig igenom den, använd gärna munskölj och tandtråd, och sluta inte borta i fall du blöder lite. Det är då du ska borsta extra.

    Mitt bästa minne är ifrån när min dotter var 2 år gammal och stup i ett ville borsta tänderna, det var något jag hade kämpat och slitit med att få henne att göra länge, så det var helt fantastiskt när den perioden vände. Bör dock poängtera att hon inte är lika glad i att borsta alls längre som 6 åring.

    Följer din blogg både via FB (Sanna Kaakinen) och via bloglovin sedan tidigare.

    Har delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  49. 1. Mitt beste tips er å ta seg god tid. (1 lodd)
    2. Mitt beste tannpusseminne er faktisk fra den gang jeg og gubben var nyforelsket og lykkelige (for 2 barn, ett oppussingsobjekt og flere år siden!). Å pusse tennene ute en stjerneklar vinternatt i vann fra bekken var veldig koselig :) (2 lodd)
    3. Jeg følger bloggen både her og på Facebook (2 lodd)

    Det blir fem lodd til meg om mattekunnskapene mine har strukket til :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Hei.
    Mitt tips er å ta seg tid og pusse ei og ei tann.
    Flott premie!
    1 lodd. Hilsen jannickesandvik@broadpark.no

    SvarSlett
  51. Tipset mitt er å bruke minst 2 minutter på tannpussen, tanntråd der man ikke kommer til og så fluortabletter til slutt. :))
    Tar 1 lodd.
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  52. 1. Husk tanntråd
    2. Mitt beste tannpussminne er nok fra da vi var barn og lå i combicamp på campingplass. Det var bestandig så koselig når vi om kvelden gikk over til huset med toaletter og dusjer for å pusse tenner. Da var det ordentelig ferie :)
    3. Følger bloggen på Facebook
    4. Delt på Facebook.
    Det tror jeg skulle bli 5 lodd :)
    Mvh Hilde hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  53. Så stilig! Vinner gjerne denne til mannen!
    Følger deg her og på face, delt på face og twitter, og mitt beste tips er å bruke 2 minutter og ikke pusse for hardt. Det fineste stedet jeg har pusset tenner må være på fjellet på hjemstedet mitt!

    Hilsen Egat

    SvarSlett
  54. Her må jeg jo prøve meg, I'm feeling Lucky, Jeg har jo bursdag i dag :)
    1. Bruk tanntråd og elektrisk tannbørste (1. lodd)
    3.Følger begge (2. lodd)
    Ha en god lørdagskveld
    Anita J vthonda(at)Hotmail.com

    SvarSlett
  55. Hiver meg med i siste liten ;)
    1. Kjøp ekstra tynn tanntråd vist det er trangt mellom tennene.
    Følger begge deler så da blir det 3 lodd :D
    klem

    SvarSlett
  56. Heia :)
    Slenger meg på sånn helt på tampen her jeg.
    Trekker lodd for kommentar, følger på face og blogg. Blir 3 stk, har jeg klart å regne meg frem til :)
    Og tipset mitt: Bruk Jordan Miracle tanntråd! Den er jeg helt avhengig av, og den er superlett å bruke!

    Krysser fingrene for vinnerlykke, for da har jeg èn mindre julegave å kjøpe i år!

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  57. 1. Mitt beste tps for god tannpuss er å pusse jevnt både foran og bak tennene. Bruk også solobørste for å fjerne rester som sitter godt fast også oppi gropene på tennene. Bruk tanntråd til slutt for å få tak i matrester mellom tennene. Til slutt ta en fluortabbelett eller skyll med fluor. Min sønn på 2 år syns tannpuss er supert fordi da får han en god flux etterpå.
    (Etter man har tatt fluor skal man ikke drikke noe etterpå på en halv-1 time for å unngå å skylle bort fluoren)

    2. Mitt beste tannpusse øyeblikk er da jeg var liten og lå i fanget på mamma mens hun pusset og sang ''Det blir ikke hull i en tann som er ren, for tennene de pusser vi jo en etter en. Og godteri spiser vi bare til fest, som en gang i uken er best. Det er flaut, det er flaut, det er flaut, flaut, flaut å bare kunne tygge graut.. Didilititititi, didilitititi di di didilidididi''

    Også når sønnen min på 2 skulle pusse tenner og han NEKTET å komme. Så tok jeg flux boksen og ristet på den, så slapp han fra seg alt han hadde i hendene og kom for å pusse.

    3. Liker allerede FB siden og følger på bloggen.

    4. Delt på facebook og twitter

    TOTALT trekker jeg denne gangen 7 lykkelige lykkelodd <3

    Mvh Nora Hansen
    nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!