mandag 21. oktober 2013

Prinsessa 8 måneder


I dag er vår lille prinsesse hele 8 måneder! Tiden går så altfor fort, og det er bare å nyte hver eneste dag og kose seg med alle de fantastiske små øyeblikkene! Skulle bare ønske at dagene varte litt lengre, og at ikke timene bare fløy vekk!

Syntes denne sangen er så fin - har dere hørt den?


Klærne som prinsessa har på seg på bildet, er fra danske Fixoni.


Fixoni lager så utrolig mye fine barneklær, og har 3 merker Fixoni little, Fixoni babytales og Fixoni backyard.


FIXONI Little Bee er en prematurserie til de aller minste. Serien finnes fra størrelse 32 til 50.

FIXONI Babytales er klær til babyer fra 0-9 måneder og finnes fra størrelse 50 til 74.

Med FIXONI Babytales ønsker Fixoni å være med til at skrive historien om babys første leveår. Et år som bør fylles med hyggelige stunder, som tilsammen utgjør en god start for såvel mor som for baby.
Kolleksjonen inneholder både en klassisk og en urban linje, noe som gir et godt utvalg av produkter.
  FIXONI Backyard finnes fra størrelse 56 til 104.
Det å være barn henger tett sammen med det å være i bevegelse.

Vi er kjempefornøyd med settet vårt. Det har en veldig god passform, og er like fint etter flere vask! Detaljene er kjempefine, og gjør at antrekket har det lille ekstra.

Sjekk ut alle de nydelige klærne deres her. Du kan også følge dem på Facebook.

2 kommentarer:

  1. En utrolig nydelig jente du har! :) Helt enig..dagene kunne godt vært litt lengre, i det minste ikke gått så fort!
    klem

    SvarSlett
  2. De vokser så fort...minimannen min er og allerede 4,5 mnd..tiden flyr fra meg..var på Dressmann!! og kjøpte dress til eldstemann her om dagen..synes ikke det er lenge siden jeg var på Nyfødtintensiven med ham jeg...men tid er rart...barna blir eldre og eldre mens vi står stille ;)
    Den sangen er så nydelig :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!