mandag 28. oktober 2013

Nytt superundertøy

For noen dager siden fikk prinsen et nydelig superundertøysett fra Badaboom.


Settet er utrolig mykt og behagelig og er laget av 95% bambus og 5 % lycra. Det sitter godt og virker som det er godt i størrelsene. Settet er hvitt med en rød kant på buksen og tøffe detaljer på det ene benet og den ene armen. Det samme settet fås også i rødt og blått.

Settet holder barnet varmt når det er kaldt ute og kjøler ned når det er varmt. Kvaliteten virker veldig god, da det er like fint etter at vi har vasket det flere ganger på 40 grader. Passformen er kjempefin, og den sitter godt gjennom masse lek og aktivitet.

Dette er også et materiale som er supert om barnet ditt er plaget med tørr hud eller atopisk eksem, og er et godt alternativ til ull. Det er også antibakterielt noe som gjør at tøyet ikke lukter.


Badaboom selger superundertøy til hele familien, og seølger også sengetøy og såpe - alt laget av herlig bambus. Så hvorfor skal du velge bambus?
  • Myk som silke
  • Bakterie og allergihemmende,
  • Pustaede og verner mot UV-strålar (herlig til barna!)
  • Holder kroppen varm i kaldt vær, og virker avkjølende i varmen
  • Hindrer vond lukt, midd og sopp
Og så er det flott å velge Bambus fordi:
  • Det blir ikke brukt sprøytemiddel og giftstoff i produksjonen
  • Bambus er 100% nedbrytbar og fornybar
  • Bambus er den mest effektive CO2 renseren i verden
  • Bambusplanten hindrer erosjon
  • Hjelper jorda til å bli dyrkbar for andre planter
Vi liker iallfall dette veldig godt, og syntes dette er et supert alternativ til ull! Anbefales.
Sjekk ut hjemmesiden til Badaboom og facebooksiden deres om du vil lese mer. Tusen takk til snille Badaboom for det nydelige settet!

Ha en super høstkveld!


4 kommentarer:

  1. Så fin han er! Og så fint superundertøy!!!

    SvarSlett
  2. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

    Heldige dere som har fått så fint undertøy :)

    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett
  3. Det undertøyet så supermykt ut. Også så fint! Lillesøster her kunne gjerne hatt det under kjoler.

    SvarSlett
  4. Det där är det bästa undertøy som finnes alltså. Vår dotter har atypiskt eksem & detta är räddningen hennes under vintern!

    Härliga bilder också :D

    Glada Hälsningar
    //Sessan

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!