tirsdag 1. oktober 2013

Noe av det jeg bruker mest i hverdagen

Skjønne Maia som har bloggen Fabelaktig, har mange herlige utfordringer på gang.
Utfordringene hennes har inspirert meg til å ta noen bilder av ting som jeg bruker i hverdagen min -
mobilen min, veska mi som jeg bruker når jeg ikke bruker stelleveska, parfymen jeg elsker akkurat nå og kalenderen min!


Mobilen min er en iPhone 4S som jeg fikk til jul hos kjæresten min for 1 1/2 år siden! Den bruker altfor mye, men jeg prøver å begrense bruken når barna er oppe! Coveret fra Louis Vuitton den ble kjøpt på Harrods i London i fjor.


Det er ikke så ofte jeg bruker annen veske enn stelleveska om dagen, men av og til er det en tur ut med venner eller en snartur på butikken. Det er nok derfor innholdet er litt mindre enn vanlig he he!
Mobilen er jo alltid med. Jeg er avhengig av tyggis så det er med i alle veskene mine. Ellers er det en leppestift fra CK og 2 lipglosser - en Clinique og en fra Mineral Fusion (denne anbefales veldig), penn, hårstrikk og bleiekort! Og pengeboka da selvfølgelig! Den ble kjøptpå Louis Vuitton i Strassbourg i 2008, og har vært brukt omtrent hver eneste dag siden. Louis Vuitton-veska ble kjøpt i Manchester i 2008, og er veldig grei siden man kan ha den over skulderen. Veldig kjekt med en slik veske når man har små barn, og trenger begge armene fri!


Jeg er også veldig glad i parfyme, og føler meg nesten naken uten. Begrenser parfymebruken nå mens prinsessa er så liten, emn er er min favoritt fra Gucci!


Selv om jeg har kalender både på dataen og på mobilen, må jeg ha en almanakk i papir. Denne hjelper meg å ikke surre bort alt jeg skal gjøre i ammetåka, og nå viser den at det ikke er så altfor lenge til de herlige mammapermisjonsdagene er over! Nå gjeleder det bare å nyte de 2 siste månedene til fulle, og kose seg max! Denne kalenderen er fra Personlig Almanakk, og er veldig kjekk, fordi man kan designe den akkurat slik man ønsker!

Hva bruker du mest i hverdagen din?



2 kommentarer:

  1. HUff, har ikke rukket å slenge meg med på noen av dem jeg :( JAja, neste gang. Det jeg bruker mest her er stellevesken min og dessverre mobilen min. haha.... Har kombinert kalender og lommebok (a-plan) og den er også i flittig bruk :)

    SvarSlett
  2. Hadde helt glemt at jeg skulle kjøpe en slik almanakk.. nå minnet du meg på det :P thanks! Det å nevnet hva det brukes mest av i heimen her så må det være iphone, tomater, bananer og våtservietter.. en ganske så bra kombinasjon :P

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!