mandag 7. oktober 2013

Høstens fineste vognpose

Håper du leste innlegget mitt i sommer om den nye, flotte vognposen vår fra Voksi?

Nå er høsten kommet her nord, og gradestokken beveger seg mer og mer nedover for hver uke som går. Ullklærne til barna er tatt frem, og det samme er Voksiposen til prinsessa. Denne brukes nå hver eneste dag, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten!


Posen er så utrolig lekker - elsker fargen og at den er så myk og deilig. Den holder prinsessa varm og god, både på trilleturer og når hun sover ute i vogna.  Jeg har også brukt posen som leketeppe, siden den kan brettes helt ut! Perfekt når man er på farten, som f.eks. på hytta.


Dette er en av nyhetene i Voksifamilien, og er en pose som er laget av 90% dun og 10% fjær. Den er 100 cm lang, og med posen følger det en forlengerdel som gjør at posen kan bli hele 130 cm lang. Og den er 47 cm bred. Hodeenden på posen kan strammes slik at det ikke kommer kald luft nedi posen på vinteren. Denne posen kan også brettes helt ut, slik at den kan brukes som dyne eller som leketeppe.


Jeg er ikke bare fornøyd med at posen er varm og god og lekker å se på. Jeg syntes også lommen på posen er utrolig smart. Her kan jeg ha med minibankkortet og mobil når jeg er ute på trilletur. Jeg syntes også det er utrolig fint at posen kan vaskes på 40 grader - veldig kjekt når man skal ha vekk gulp, bleie som har lekket eller andre overraskelser som melder seg med en liten baby! Posene som er laget i 2013 må renses, så sjekk alltid vaskeanisningen på posen din før du vasker den. Det at posen også kan forlenges, gjør at den har lang levetid, og det er jo miljøvenning slik at man kan bruke en og samme pose på barnet så lenge barnet har behov for en slik pose.



Du kan lese mer om denne og de andre produktene til Voksi på deres egen hjemmeside, og du kan også følge de på Facebook. For dere som leser bloggen i Sverige- dere kan følge Voksi Sverigepå Facebook  her.

Har du ikke kjøpt vognpose enda, så er jeg sikker på at du vil falle for denne jeg også :) Løp og kjøp!

Ha en super høstdag og nyt dagene. Nå skal jeg ut på trilletur med prinsessa i voksisposen og nyte fargene og ruskeværet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!