mandag 14. oktober 2013

Goodiebag

Av og til dumper det noen skikkelig fine overraskelser ned i postkassen. Som her for noen dager siden, da det lå en stor goodiebag til meg fra Naturimport og Tampons for free.


Inne i pakken lå disse herlighetene:


Jeg har allerede prøvd alle godsakene, og de kan absolutt anbefales. Naturiport har mange fine og gode produkter.

Tampons for free sender ut gratis tamponger, så har du enda ikke sjekket ut siden og meldt deg på, kan du gjøre det her. Sjekk også ut Facebooksiden deres, så går du ikke glipp av nyheter.

3 kommentarer:

  1. For en koselig giveaway,og ikke minst nyttig :) Pga en sykdom jeg har fått,må jeg unngå å bli syk,så disse hadde passet utmerket til meg :) :) Fortsatt fin kveld,klem fra meg.Mvh. Linda Salvesen,salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Kul att du gillat kittet Hilde! :)

    //SheSocial Marketing

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!