torsdag 24. oktober 2013

Giveaway - vinn de søteste uglene


Jeg er så heldg å ha fått en ny samarbeidspartner her på bloggen som heter My Teddy. De har så masse fine barneleker, og vi er blitt helt frelst på alle de fine uglene de har!

Nå vil My Teddy gi en av dere heldige lesere et vakkert ugleteppe, en uglesutteklut og en ugleaktivitetsleke! En superfin pakke til et lite barn! Og har du ikke barn selv, er dette en drømmejulegave til en baby!


For å bli med i giveawayen må du gjøre følgende:

  1. Gå inn på My Teddy og finne ut hvem som er innehaver av nettbutikken. Svaret sender du til lykkeligmedliten@gmail.com og merk eposten med MyTeddy.  Ikke skriv svaret i kommentarfeltet under her (2 lodd)
  2. Følge bloggen min sin side på Facebook (1 lodd).
  3. Del konkurransen på blogg (sidebar er ok), Facebook, Twitter, Google+ og/eller Instagram (husk å tagg bildet med @lykkeligmedliten og #giveaway) (1 lodd for hver deling). Bruk gjerne bildet ovenfor og/eller trykk på knappene under innlegget for å dele. l.

Husk å skrive i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar! Vinneren trekkes 05.11. Lykke til alle sammen!mi

39 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg elsker ugler så jeg bare må bli med på denne...minimannen elsker alt som han tygges på om dagen, så han setter nok også pris på at jeg blir med...
    Sendt deg mail, liker fbsiden og delt innlegget på twitter,google+ og fb
    Da blir det totalt 6 lodd på meg :)

    Mvh Monika T (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. Ugler er det flotteste av alt! :) Har sendt deg mail,- liker deg fra før på Fb, og ddeler på face. :)

    Klem Harriet

    harriet.roms@gmail.com

    SvarSlett
  3. Kjempefin Give away, 4 lodd på meg. Har sendt mail. Liker og deler på facebook :)

    SvarSlett
  4. Oioioi! Dette kunne jeg virkelig tenke meg til lillesnuppa
    Har sendt mail og liker på face

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  5. Likt, delt og sendt deg mail :) Minstejenta hadde satt stor pris på en søt liten ugle :)

    SvarSlett
  6. har sendt deg mail, liker på face og delt på face <3
    Krysser fingra!!! :D
    4 lodd :)

    siljeelisabethbarlaug@gmail.com

    SvarSlett
  7. Har sendt mail. Følger på FB fra før. Og delt innlegget på FB. Krysser fingrene for at den fine premien blir min. I så fall kommer den til å ligge under et juletre i år. Tror det ble 4 lodd på meg.

    Hilsen

    An Mo an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Eg vil gjerne delta, tek 1 lodd.

    Fin helg til deg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  9. Jeg tar 3 lodd ;)

    Mvh Anne Snefrid Opheim
    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  10. Hei

    Jeg vil gjerne være med med 4 lodd :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei jeg er gjerne med :) 4 lodd på meg :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Utrolig søte! :)
    Jeg har sendt mail og liker facebooksiden. Deltar med 3 lodd :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Jeg tar 3 lodd, sendt mail og likt siden :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Tar med med tre lodd- epost kommer straks :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  15. 4 lodd på meg! Siden mine to jenter har blitt litt for store for dette, vil dette være en perfekt julepresang til min lille niese som er 4 uker gammel nå <3

    SvarSlett
  16. Sendt mail så totalt to lodd på meg :)

    SvarSlett
  17. Sendt mail så totalt to lodd på meg :)

    SvarSlett
  18. Hei! :) 4lodd :) Har delt den på facebook, sendt mail og delt den på bloggen min!

    SvarSlett
  19. Heisan!

    Jeg vil gjerne prøve lykken med 3 lykkelodder - sendt mail og liker siden... :)

    Dette vil være en perfekt julegave til en herlig liten gutt.... <3

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  20. Kjempesøte ugler. :)
    Jeg tar tre lodd :)

    SvarSlett
  21. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd! Sendt mail og delt på face.

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  22. Jeg tar 2 lodd - mail er sendt! Er ikke på facebook og har ikke blogg, men håper å være med i trekningen likevel!

    Klem fra Anita

    SvarSlett
  23. Mailat dig

    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/10/29/my-teddy-511/

    Gillar din sida, Anna Karlsson

    SvarSlett
  24. Hei :-)

    Prøver gjerne lykken og trekker 3 stk lodd.
    Mail sendt deg, delt på facebook og følger bloggen din.
    Har desverre ikke blogg selv!
    Ønsker deg en flott uke med dine.

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  25. Så fine ugler!
    Jeg har sendt e-post, så 2 lodd på meg!

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Så fine ugler! To lodd på meg, har sendt deg en e-post:)

    Mange hilsner fra Ingrid (ingrid.uh@gmail.com)

    SvarSlett
  27. Jeg er med :D deltar med 4 lodd :)
    likt og delt på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  28. Åh så fin giveaway..det hadde vært helt herlig julegave til min nyeste niese som kom til verden i september! :)
    trekker 3 lodd! :)

    klem fra swimzy, siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  29. Hei, 2 lodd på meg. Liker på fb og deler på fb :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  30. Jag är gärna med och tävlar, och har mejlat dig det rätta svaret.

    Gillar och har även delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Sent mail. 4 lodd

    Mvh Hilde K hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  32. Epost sendt og det blir 4 lodd på meg.
    Gleder meg til å bli gammeltante, og vinner gjerne til den lille som kommer.

    Hilsen Wenche Sørgård

    SvarSlett
  33. Hej

    Jag är gärna med och tävlar!
    Jag har mailat dig ett svar på frågan - från mailadressen familjenpettersson@hotmail.se
    Jag följer din sida på facebook (heter Annika Nilsson Pettersson heter jag på fb)
    Delar på min blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/november/hmoholt.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  34. Hei!
    Jeg tar 2 lodd :) Sendt mail.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  35. Hei! Kjempefin giveaway! 4 lodd på meg. Jeg har sendt mail.....Likt og delt på FB. :)
    Hilsen Tara
    knausst@yahoo.com

    SvarSlett
  36. Jeg er med :D
    1 Lodd til meg, tusen takk :D

    e-mail: togepi90@hotmail.com

    vennlig hilsen Isabel Aanes

    SvarSlett
  37. I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you
    create this website yourself or did you hire someone to
    do it for you? Plz answer back as I'm looking
    to create my own blog and would like to know where u got this from.

    cheers

    Feel free to surf to my blog post ... clash of clans hacker

    SvarSlett
  38. Mình thấy cũng có lý nhỉ, cảm ơn bạn đã chia sẽ nhé.

    Sẵn tiện mình xin giới thiệu bên mình chuyên van chuyen hang hoa ra Ha Noi, van chuyen hang hoa di Da Nang, van chuyen hang ra Phu Quoc, van chuyen hang hoa ra Hai Phong. Bạn cần thì alo mình nhé, mình sẽ để giá rẻ cho bạn.

    Ngoài tuyến Bắc Nam, thì mình cũng nhận vận chuyển hàng hoá ra Bình Dương, van chuyen hang ra Long An, vận chuyển hàng ra Vũng Tàu luôn bạn nhé.

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!