fredag 11. oktober 2013

Geocaching

Har du prøvd Geocaching? Jeg har fått helt dilla. Etter at ei venninde fortalte meg om sine turer i august hev jeg meg på, og har allerede fått mange fine turer!

Cashene man skal finne varierer veldig i størrelse og form, og her er eksempel på en bitteliten sak som jeg og mannen fant i Antibes i Frankrike.


Her ser du noen av de flotte stedene - både i Norge, Sverige og Frankrike som jeg har fått besøkt de siste ukene takket være den nye hobbyen min 










Har du prøvd geocaching noen gang? Om du også syntes dette er morsomt - hva er din favorittcache?

Ønsker alle sammen en herlig fredag kveld!

1 kommentar:

  1. Geocaching er kjempegøy. Vi har holdt på med det noen år (mannen er skikkelig hekta) og vi har besøkt mange steder som vi aldri hadde kommet oss uten at det var en geocache eller to der. Mange fine søndagsturer :)
    Min favorittcache (på et av mine favorittsteder) har jeg dessverre ikke besøkt, jeg var rett i nærheten, men været var så dårlig at jeg ikke tok sjansen på de 200 høydemeterene akkurat da ;)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!