torsdag 19. september 2013

Vinn spise-sett fra Bambino

Jeg er så heldig at jeg får lov til å gi et spisesett fra Bambino til en av dere heldige lesere.
Settet består av en kopp, 4 skjeer og en smekke.


For å bli med i trekningen, må du bare gjøre følgende:

1. Legge igjen en kommentar om hva du vil lese mer av på bloggen.
2. Følge bloggen sin side på Facebook (1 lodd).
3.Del konkurransen på blogg, Facebook, Twitter, Google+ og/eller Instagram (1 lodd for hver deling). Bruk gjerne bildet ovenfor og/eller trykk på knappene under innlegget for å dele.
 
Konkurransen varer til 30.09. Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet og har du ikke blogg må du legge igjen eposten din slik at jeg kan få tak i deg.  
 
Tusen takk til Bambino for den flotte premien!
 
Lykke til alle sammen!

21 kommentarer:

  1. Hei

    Jeg vil gjerne være med....jeg elsker konkurranser, men det har du såpass amnge av så kan jo nesten ikke be om flere ;) Jeg liker å lese om dagliglivet jeg :) ..liker siden din på face, har delt på google+, twitter og facebook så da trekker jeg totalt 4 lodd...med mindre hva jeg vil lese mer om også gir lodd for da blir det 5 lodd ;)

    Mvh Monika T (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. Er gjerne med på konkurransen :) Kan vinne det for min lille søte nevø.
    Leser gjerne mer om dagliglivet ditt og gjerne hva du selv synes om produktene. :)

    SvarSlett
  3. 3 lodd på meg, flere produktanmeldelser hadde vært fint :)
    Mvh Tove tova-9@hotmail.com

    SvarSlett
  4. 3 lodd på meg. Syns bloggen din er fin som den er nå. Du skriver om litt av vært. Øndsker deg og dine en fin dag videre ,)

    Marita Romfo

    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hei.

    Tar 5 lodd, delt på facebook, blogg ( http://slankeoperert.blogspot.no/2013/09/bli-med-i-en-konkurranse-og-vinn-fra.html ), og Google+.
    Har også likt siden på facebook.
    Syns bloggen din er strålende sånn som den er :)

    Hadde vært supert og vunne dette til lille prinsen min :)

    SvarSlett
  6. Hadde vært supert å vinne denne pakken da lillemann er i gang med å teste spising :)

    SvarSlett
  7. Da prøver eg lykken med 3 lodd :)
    Liker veldig godt tips og ideer i hverdagen.

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  8. 2 lodd på meg :) Kunne tenke meg litt mat tips kanskje ? til barn ? :)
    silje - lysogvarme@live.no

    SvarSlett
  9. Hei Hilde! :) Får bli 4 (?) lodd på meg da :) Liker å lese variasjon på blogg. Konkurranser, oppskrifter, tips, hverdagsliv, film etc. Liker siden din fra før av, å har delt på min fb og her; http://www.konkurransenett.no/side/bli-medlem/tipsetAv/frktonepus Hilsen i natten fra Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg syns alltid det er gøy å lese om dagligliv, masse bilder ! Men liker også godt smarte tips, lettvinte middagstips og produktandmeldelser både på godt og vondt :)
    Trekker 4 lodd :)
    1- kommentar, 1 liker allerede fb siden, 1 delt på facebook og 1 delt på twitter :)

    Mvh Nora Hansen
    nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Prøver sjansen på et lodd. Premien er jo midt i blinken for snuppa som er midt i "vil spise selv,men klarer ikke helt" perioden.
    Syntes bloggen er super som den er. Godt med litt variasjon med konkurranser hverdagsliv og litt av hvert annet :)

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  12. 1 lodd på meg :)
    Vil gjerne lese mer om interiør og mat (gjerne matpakke- og middagsforslag) :)
    Du skriver mye om fine produkter, det er også veldig bra :)

    God høst!
    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    Interessert i mattips, shoppingtips,produkttips/anmeldelser :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  14. Jeg er veldig gjerne med med 2 lodd :))

    Som de har skrevet over her så mattips er en stor hit :))

    KLem camilla og Herman :)

    SvarSlett
  15. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd.
    Vil gjerne lese mer av 'tips' av diverse slag :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  16. Jeg tar to lodd (liker og deler på facebook), jeg kunne tenkt meg mattips i en travel hverdag om du har noen :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  17. Hei, to lodd på meg - liker og deler på facebook :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  18. hei, god formiddag!
    det blir 2 lodd på meg, har likt og delt siden din på facebook:)^

    Christine
    sp0kelse(a)hotmail.com

    SvarSlett
  19. Å dette hadde vært perfekt til min lille prins! Jeg følger deg her og på face og har delt på face!

    Klem fra prinsemamma

    SvarSlett
  20. Jeg hiver meg med med ett lodd. Hva jeg vil lese mer om? Jeg syns du skriver bra slik du gjør, masse tips om småtrollene våre, å tips trenger vi vel alle :)

    SvarSlett
  21. Ingunn K

    Følger bloggen din :-)
    Liker å lese om de herlige ungene dine.
    Delt på FB og Twitter.

    3 lodd på meg

    ingunnknevel#gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!