fredag 6. september 2013

Vinn ammetopp fra Boob

Håper du leste innlegget mitt i går om de herlige produktene fra Boob.


Min gode samarbeidspartner Barnekompaniet vil nå gi vekk en slik herlig topp til en av dere.




For å bli med i trekningen, må du bare gjøre følgende:
1. Legge igjen en kommentar om hva du vil lese mer av på bloggen.
2. Like Facebooksiden til Boob (1 lodd)
3. Følge min side på Facebook (1 lodd).
4. Følge bloggen min via Google eller Bloglovin (1 lodd for hver)
5. Del konkurransen på blogg, Facebook, Twitter, Google+ og/eller Instagram (1 lodd for hver deling). Bruk gjerne bildet ovenfor og/eller trykk på knappene under innlegget for å dele.
Konkurransen varer til 16.09. Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet og har du ikke blogg må du legge igjen eposten din slik at jeg kan få tak i deg.  Lykke til alle sammen!

10 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne lese mer om hverdagen med dine to små herligheter.

    Jeg tar fullpott ;)

    Jeg ønsker meg denne fordi jeg for første gang av 3 barn får til å amme skikkelig. Så litt mer praktiske klær hadde vært noe :)

    SvarSlett
  2. Ingunn Kne...

    Jeg liker å lese om hjerteknuserne dine :-)

    Liker, følger og delt både her og der. Blir 6 lodd på meg :-)

    God helg!

    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  3. Hei
    Jeg liker best å lese om de daglige tingene :)
    Har likt fbsidene , følger deg via bloglovin og google+ og delt på twitter og google+
    så da trekker jeg 6 lodd totalt tror jeg
    Ha en flott helg
    Klem fra Monika T

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg liker å lese "gjør/lag det selv" tipsene dine og test av diverse produkter. Så gjerne mer av det :)

    1 lodd

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  5. Kanskje Flere sminke videoer som er lett selv i hverdagen som småbarnsmor.
    2 lodd på meg:-)

    SvarSlett
  6. Jeg trekker alle 5 loddene og krysser fingrene :)
    Jeg syns så huske, om jeg ikke husker feil at du la inn et innlegg om noe du hadde kjøpt på ebay, utrolig billig ! Det syns jeg var et veldig flott innlegg og jeg ønsker veldig gjerne å lese fler slike innlegg med hvor man kan kjøpe sikkert, billig og enkelt fra ebay med noen direktelinker.
    Liker begge sidene, delt og følger deg via google :)

    Flott konkurranse og herlig blogg !
    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  7. 1) Jeg håper du fortsetter med alle konkurransene dine. Er konkurransegal.
    2)Ble følger nå.
    3) Følger deg fra før.
    4)Følger bloggen via Bloglovin.
    5) Deler på Facebook.

    Hilsen An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Hej!

    1. Jag vill gärna läsa mera av din blogg, så som den är :) Tycker den är kul och varierad!
    2. Gillar på fb (maria mattson).
    3. Följer dig redan på fb.
    4. Följer dig redan på bloglovin.
    5. Delar tävlingen på fb.

    4 lotter får jag det till :)

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvarSlett
  9. 1. Fler vardagsinlägg, om vardagen med barn och allt vad det innebär. Barnens utveckling osv.
    2. Gillar boob på fb (Annika Nilsson Pettersson)
    3. Följer din fb (Annika Nilsson Pettersson)
    4. Följer dig redan på bloglovin!
    5. Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/september/hmoholt.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!