lørdag 14. september 2013

Og de heldige vinnerne er

Tusen takk til alle som deltok i konkurransene jeg hadde i samarbeid med Me&i og En prinsesses drømmeverden. Kjempekoselig at så mange ville være med, og velkomen til alle nye følgere både her og på Facebook.

Den heldige vinneren la igjen denne kommentaren:

På blogger liker jeg å lese om praktiske ting som andre også kan lære av. Reisetips for de med små barn er også godt å ta med seg.

Favoritten min er Sikkerhet til sjøs, det burde kunne lages mye mer på slike "sikkerhets" tema

Jeg likte 17.mai pynten og ugleluene best

Deler konkurransen på facebook, lykke til alle sammen

Ha en riktig flott helg

Mvh

Nick


Jeg har sendt deg mail :)


Og den heldige vinneren av et valgfritt plagg fra Me&i ble denne kommentaren:

Hei. Herlige plagg der inne. Vanskelig å velge, men falt for canvaspants : http://www.meandi.se/no/produkter/131312.aspx 1 lodd
Liker siden til me&i , har navnet Kari- Mette Pedersen 1 lodd
Liker siden din på face 1 lodd
Liker og følger bloggen din 1 lodd
Delt på Facebook og twitter 2 lodd
6 lodd på meg :-)

 
 Mail er sendt til deg også!

Og til dere som ikke var blant de heldige som random.org trakk denne gangen - prøv gjerne lykken i de 2 andre konkurransene jeg har akkurat nå. Og følg med - plutselig kommer det nye konkurranser!

Tusen takk igjen til En prinsesses drømmeverden og Me&i for de fine premiene og et godt samarbeide.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!