lørdag 28. september 2013

Høstferie på Den Franske Riviera

Jeg er akkurat kommet hjem etter å ha tilbrakt en uke på den franske riviera! Det er 4 gangen jeg er der, og denne gangen bodde vi i Antibes, en by vi aldri hadde vært i før.


Både jeg, mannen og barna koste oss masse i et fantastisk vær! Det ble mye bading og avslapping, og vi fikk med oss mange gode minner hjem!

Her ser dere noe av det vi fikk oppleve på denne ferien:











Konklusjonen på høstfeiren er at det må bli en årlig tradisjon! Perfekt å forlenge sommeren litt med sol og varme!

PS: Jeg svarer alle dere som har sendt meg mail i løpet av morgendagen og mandag :)

3 kommentarer:

  1. Dette så ikke feil ut nei.
    For et vannvittig bassengområde :)

    Jeg var i Antibes som ungdom, husker ikke så mye detaljer, men husker det som helt topp.

    SvarSlett
  2. Åh, så herlege bilder frå ferien !
    Der ser flott ut !

    Fin ny veke frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Ser aldeles herlig ut! kjenner jeg er grønn av misunnele..hehe.
    Håper du får en fin dag her hjemme i høstværet :)
    klem klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!