tirsdag 24. september 2013

Høst = ull

Nå som høsten er kommet, er jeg opptatt av å kle barna godt. Jeg får aldri nok ullklær til barna, og nå har jeg prøvd ut et sett fra Ullungan til prinsessa!






Klærne fra Ullungan er utrolig myke og deilige, og prinsessen min holder seg god og varm.

Ideen bak Ullungan AS startet tilbake i 2009. Et udekket behov meldte seg hos en småbarnsmor. En forbrukerundersøkelse ble tatt av andre mødre som også bekreftet det samme. Behovet var; Ullplagg av kvalitet som kan maskinvaskes, er kløfritt og som vokser med barnet.
Resultatet ble en fresh og barnlig kolleksjon i 100% ekstra fin og kløfri merino ull, som vokser med barnet!


Noen fakta om de fine klærne:
Ullungan er design på barnas premisser!
Ullungan er praktisk; med forsterkninger på knær og albuer. Friske farger og komfort.
Ullungan er hverdagsbarna!
Ullungan er med i barnehagen under parkdressen, på skolen til olabuksa, under snowboardbuksen i skibakken.
Ullungan bruker du neste sesong også!
Ullungan er kløfri merino ull!


Merinoullen som Ullungan er produsert av er av høy kvalitet som gjør plaggene utrolig myke og slitesterke. Ullen kan maskinvaskes på ullprogram¸ som er en fordel hos travle småbarnsfamilier.
Ullungans merinoull er Woolmark og ØkoTex sertifisert.


Har du prøvd disse flotte klærne?

Vi er kjempefornøyd. Klærne holder det de lover. De er slitesterke, og holder seg fine vask etter vask. Jeg syntes det er utrolig bra at de kan brukes mer enn en sesong! Og så liker mammaen klær som barnet trives og har det bra i - og det gjør barnet i disse. De er utrolig myke og varme, og passformen er perfekt! Sjekk ut siden til Ullungan og se alt det fine de har!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Nu har jag dragit en vinnare av den härliga baby-goodiebagen som du varit med i. Kika in och se vem som vann! :)
    Jag drar snart igång lite nya tävlingar, och även en speciell även där riktad till gravida, missa inte det!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!