fredag 16. august 2013

Vinnere av gavedryss


Jeg var så heldig å få masse herligheter hos Veslemøy som 2 av dere har vunnet.

De heldige vinnerne er disse to kommentarene - ingen som har blogg, men trofaste facebookfølgere og lesere som jeg har sett navnene til på bloggen flere ganger:

Hei på deg!

Jeg vil gjerne delta i trekningen.

Har likt Veslemøy og følger deg på Facebook og Bloglovin, så tre lodd til meg.

Tusen takk for alle blogginnleggene så langt. Gleder meg til de som kommer :)

kathrinnystad@hotmail.com

Og

Da blir det 3 lodd på meg, likt Veslemøy lenge

Marita Romfo

emi010600@hotmail.com


Gratulerer så masse! Send meg en mail med adressene deres, så får dere snart pakker i posten!

Til alle dere som ikke vant denne gangen, så er det flere andre flotte giveaways på bloggen som dere kan prøve lykken i!

Ha en super kveld!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for vinnermail og gratulerer til vinnerne denne gang

    Ha ei riktig fin helg !

    Mvh

    Lisbet

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!