tirsdag 13. august 2013

Vinner av babylue fra Tiljamid

Det var kjempemorro at så mange som 55 deltok på Tiljamidkonkurransen i samarbeid med Baby og Barn!

Trekningen ble som vanlig gjort med random.org, og denne gangen ble det faktisk lodd nr 1 som stakk av med seieren. Hun har ikke blogg, men la igjen denne koselige kommentaren:

Jeg har akkurat delt konkurransen på veggen. Jeg har ikke blogg, men leser din og flere andre

Da blir det 2 lodd på meg

Lykke til videre

Mhv

Lisbet

 Jeg har mailet deg slik at jeg får vite hvilken av luene du vil ha!

Til alle dere andre som ikke vant - dere kan jo prøve lykken i en av de andre 4 konkurransene jeg har akkurat nå!

Ha en super kveld!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for vinnermail

    Jeg fikk mail nå om at lua er på sendt til meg

    Mvh

    Lisbet

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!