torsdag 22. august 2013

Vinner av alfabetplakaten


Tusen takk til alle som var med i konkurransen om å vinne de fine plakatene fra Alfabetika.

Trekningen ble igjen utført med random.org, og denne gangen ble det Lene med bloggen Lenes bok og hverdagsblogg som vant. Gratulerer! Send meg en mail på lykkeligmedliten@gmail.com med adressen din, så kommer premien til 1. klassingen din snart i posten! 
Tusen takk til Alfabetika for den fine konkurransen!

Og for dere som ikke vant, dere kan jo prøve lykken i en av de andre konkurransene jeg har nå.Og snart kommer enda flere konkurranser, så bare følg med!

Når jeg får 300 likere på Facebook blir det stor konkurranse, så del gjerne siden med alle venner og kjente, så blir ventetiden kortere!

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!