fredag 23. august 2013

Vinn englesmykke




Jeg er så heldig å få lov til å gi et valgfritt englesmykke fra En prinsesses drømmeverden til en av dere.

En prinsesses drømmeverden lager de nydeligste englesmykker, i tillegg til hårpynt, ugleluer, smokkesnorer, nøkkelringer mm.


For å kunne bli med i trekningen av disse flotte smykkene, må du gjøre følgende:
1. Legg igjen en kommentar og fortell litt om hva du vil lese mer av på bloggen min. (1 lodd)
2. Legge igjen en kommentar her med hva som er favorittinnlegget ditt på bloggen. (1 lodd)
3. Gå inn på En prinsesses drømmeverden og skriv hviket produkt som er din favoritt (1 lodd)
4. Følge min side på Facebook (1 lodd).
5. Følge bloggen min via Google eller Bloglovin (1 lodd for hver)
6. Del konkurransen på blogg, Facebook, Twitter, Google+ og/eller Instagram (1 lodd for hver deling). Bruk bildet ovenfor.
Konkurransen varer til 13.09. Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet og har du ikke blogg må du legge igjen eposten din slik at jeg kan få tak i deg.  
Lykke til alle sammen og nyt fredagskvelden!

16 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg blir gjerne med på konkurransen :)

    Jeg liker alle innleggene på bloggen din, så dette ble jammen vanskelig. Favorittene er nok tips og triks om ting og tang til barn, hus og mat. Av disse måtte jeg bare velge et innlegg, og valget falt på dette: http://hmoholt.blogspot.no/2013/06/ny-reiseseng.html
    Slikt vil jeg gjerne lese mer om!
    Hos en prinsesses drømmeverden likte jeg englesmykkene best. Virkelig søte! Jeg følger din blogg på Facebook og Bloglovin. Det blir fem lodd til meg denne gangen. God helg!!

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Hei;) Jeg blir gjerne med i din giweaway;)
    Jeg har delt bildet overfor på Facebook og instagram.
    Jeg følger din side på Facebook og har lagt inn kommentar om at mine favorittprodukter hos deg er de yndige englesmykkene og de kreative og morsomme ugleluene;p
    Jeg vet ik hvordan man følger blogger når man ikke har blogg selv, så har derfor ikke fått gjort dette;)
    Jeg elsker type mammabloggerinnlegg om familielivet, mammarollen og tipsene u legger ut;) Dette ønsker jeg mer av;) Vanskelig å velge et innlegg da jeg liker litt diverse som nevnt over men syns innlegget "ammatåka" va en jeg kjente meg veldig igjen i og humret for meg selv av;) Godt når noen forteller hvordan virkeligheten er;) Mvh Marion,
    mailadr: supamarion87@hotmail.com

    SvarSlett
  3. På blogger liker jeg å lese om praktiske ting som andre også kan lære av. Reisetips for de med små barn er også godt å ta med seg.

    Favoritten min er Sikkerhet til sjøs, det burde kunne lages mye mer på slike "sikkerhets" tema

    Jeg likte 17.mai pynten og ugleluene best

    Deler konkurransen på facebook, lykke til alle sammen

    Ha en riktig flott helg

    Mvh

    Nick

    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Blir gjerne med i din give away.
    Følger din side på facebook og har delt den på min profil:)
    Favoritten min må være Hildes Grønne tips og Interiør. Interiør ønsker jeg å lese mer om.
    Elsket det ene vintage kortet ditt.
    Favoritt smykket på en prinsesses drøm er akkurat det smykket du gir vekk i din give away.
    Følger også bloggen din via goggle, så totalt 6 lodd på meg.

    Ha en strålende helg.

    Mvh Lisbeth

    SvarSlett
  5. Hei Hilde!

    Det blir 4 lodd på meg denne gangen. Kunne gjerne lest mer om mat/baking, bilder og oppskrifter f.eks. Jeg liker veldig godt engle-smykkene og digger ugle-luene <3 Følger siden din på fb fra før av :) Og har delt :)

    Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  6. prøver meg på 3 lodd :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  7. heihei :)
    jeg vil satse på 4lodd denne gangen :)
    Mine favorittinnlegg er ebay kuppene :)

    Klem fra swimzy

    SvarSlett
  8. Tar 4 lodd. Likte veldig godt det smykke med engel og hjerte gravert inn med barnets navn

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne lese mer om lyspunkter i hverdagen. Et lodd på meg.
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    -A

    SvarSlett
  10. Hei!
    Jeg vil gjerne lese mer om strikking, tips om diverse (alt fra gjør det selv, til tips av produkter) :)

    1 lodd

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  11. Trekker 1 lodd :)
    Så utrolig fint smykke!
    Jeg synes du har en veldig fin blogg, jeg liker godt å lese om hverdagen til folk, trening og tanker/meninger som kan få opp diskusjoner. Da får man sett hva andre mener og det er spennende og gøy så lenge det ikke går for langt.
    idakristinekr@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei, to lodd på meg :)
    Liker på fb, og jeg liker veldig godt ugleluene - helt herlige :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Vil gjerne være med å prøve lykken med 4 lodd :)
    Det er ikke lett å velge ut hva som er min favoritt på bloggen din.
    Bordkort er en av mine favoritter.
    Er veldig glad i gode tips og ideer, så fortsett gjerne med det.

    Ha en kjempeflott uke :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  14. 1) Flere konkurranser (gjerne med premier som ikke er småbarnsrelatert, også. Men du har maaange fine konkurranser allerede.
    2) Konkurransen med BabyBjørn-premien. Men liker også gavekort-premie-innleggene dine supergodt.
    3)Ugleluene.
    4)Følger siden din allerede.
    5)Tror jeg følger Bloggen din allerede. Men akkurat nå har jeg en feil som gjør at jeg ikke kommer inn. Om dette ikke stemmer, legger jeg meg til som følger når jeg kommer feilen på Bloglovin er ordnet.
    6) Deler på Facebook.

    Altså 6 lodd.

    Hilsen An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Ååå jeg er muligens litt sent ute, men smykke er så flott.

    Så hyggelig at du er med på min fuglekasse Give Away.

    Jeg er følger, maritklem.

    SvarSlett
  16. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!