lørdag 3. august 2013

Og de heldige vinnerne er......

Tusen takk til alle som har deltatt i konkurransene jeg hadde som ble avsluttet 31.07. Jeg er overveldet at så mange av dere er innom og leser bloggen min! Skulle ønske jeg hadde en premie til hver og en av dere, men nå håper jeg at iallfall 3 av dere blir veldig glade ♥

Alle konkurransene er trukket med random.org for å få en rettferdig trekning, og det var litt av en jobb å telle opp alle loddene!



Vinneren av et klossesett fra Dine Spesielle Klosser ble Prinetti med den koselige bloggen Prinettis lille rede som jeg har fulgt helt siden jeg begynte å blogge - titt gjerne innom henne du også!



Vinneren av et valgfritt smykke og armbånd fra Gumigem ble  Swimzy som har flere fine blogger som er verd et besøk! 


Og vinneren av gavekortet hos Dukkemor ble Tom Kenneth Green.

Alle de heldige vinnerene må sende meg en mail så fort som mulig til lykkeligmedliten@gmail.com med navn og adresse, slik at dere får premiene deres! Tusen takk til Gumigem, Dukkemor og Dine Spesielle Klosser for de flotte premiene og et herlig samarbeide ♥

Ønsker alle sammen en super lørdag kveld, og til alle dere som ikke vant denne gangen, så må dere prøve lykken i en av de andre fine konkurransene jeg har akkurat nå!

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!