lørdag 31. august 2013

Lykke fra Ebay!

Ja da har det kommet flere spennende kjøp fra Ebay som jeg må dele med dere! Alle prisene under er med frakt og under tollgrensa!


Denne nydelige spilledåsen mått jeg bare ha til prinsessa, og den kostet kr 120 da jeg kjøpte den.


Sko kr 11, sokker kr 14.10 pr par og flere kroker til barnevogna og trilla kr 12.14 for begge. Krokene er suverene, og holder en god del vekt og mange poser! Sokkene er av god kvalitet, så kjøper sikkert flere da de er så gode å ha på!


Ugleskjerf kr 21 som er stort, mykt og stilig, og kjole med perlekjede og strutteskjørt kr 24.51




2 microfiberkluter til kr 6.07 pr stk og en blå sak kr 10.98 til å tørke hendene på.


Cottonballs i tre med norsk kontakt kr 120


Et par sokker til kr 14.10 - her var det utrlig kjapp levering - kom bare etter 4 dager!




Hvitt statementsmykke kr 1,90 på auksjon og sort statementsmykke kr 13 også på auksjon

Hva er ditt beste kjøp på Ebay? Gleder meg til å se - legg gjerne igjen link om du har!

Og husk - det er enda noen timer igjen av konkurransene mine som du finner øverst i høyre sidebar - kanskje DU er den heldige ;)

3 kommentarer:

  1. Den spilledåsen kjøpte jeg til prinsessa også. Den står på rommet og venter på babyen. Jeg bare måtte ha den :) Godt det ikke bare er jeg som faller for det nydeligste av det nydelige!

    SvarSlett
  2. ser du har snopt mye!:) Jeg har tatt helt av for tiden. tror jeg har minst 40 pakker på vei! Vet ikke hva mitt beste kjøp noensinne er, men i det siste er jeg mest fornøyd med en klokke jeg kjøpte på auksjon til 25 kr:)
    klem

    SvarSlett
  3. Ebay er moro! Jeg har selv uglessokkene og et par til med zebramønster, de sko-sokkene, 3 tannbørsteholdere og den blå saken til å tørke hender på :p

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!