onsdag 14. august 2013

Jeg elsker dingser!

Jeg elsker dingser - nyttgige som unyttige. Her om dagen satt jeg og trykte litt på nett, og kom over siden til USB gadgets. Dette er en side som har de utroligste ting som man kan plugge i USB-utgangen på dataen! De har også andre spennende propdukter.

Jeg syntes denne babymonitoren så veldig spennende ut.


Med denne kan du sjekke at alt er vel på barnerommet, eller den kan brukes på hytta når man ikke er der, eller hjemme når man er på ferie. Denne styres via en app, og man kan bevege kameraet. Den skal også være enkel å sette opp, noe som høres bra ut!

Har du prøvd denne? Ser veldig bra ut, så kanskje jeg må ha en slik?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!