søndag 18. august 2013

Har du vært i Antibes eller i området rundt?






Endelig! Endelig skal jeg tilbake til Frankrike og rivieraen! Jordbærterter, god mat, herlig shopping - here I come!

Denne gangen skal vi til Antibes, og vi skal ha med våre søte små. Vi har ikke vært på rivieraen med barn, så nå er jeg ute etter tips til hva vi kan gjøre sammen med dem i Antibes og i nærheten.

Mammaen tar også imot gode shoppetips, og gode resturanter (gjerne hvor man har barna med)

Gleder meg til å høre akkurat ditt tips!

3 kommentarer:

  1. Å, så herlig. Jeg har ikke vært der, men det frister:).

    SvarSlett
  2. Jeg var i Antibes flere ganger som ungdom (på tur med mor og far). Men dessverre husker jeg få detaljer fra turene. Det var nok mest strandliv, bading, shopping - også jordbærterte i Monaco :)
    Kos dere masse!

    SvarSlett
  3. så heldige dere er! blir nok kjekt med en familietur:) jeg har aldri vært i frankrike, men kunne virkelig tenkt meg dit. ha en fin dag snuppa!
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!