torsdag 1. august 2013

Giveaway - vinn nydelig alfabetplakat


Husker du de fine alfabetplakatene jeg skrev om for litt siden? Nå kan du bli den heldige vinner av en valgfri alfabetplakat fra Alfabetika. Disse er supre på barnerommet, og også nyttige nå som det nærmer seg skolestart om ikke så altfor lenge.

For å bli med i konkurransen må du gjøre følgende:
1. Legg igjen en koselig hilsen til meg (1 lodd)
2. Like Alfabetika på Facebook (1 lodd)
3. Følge min side på Facebook (1 lodd).
4. Følge bloggen min via Google eller Bloglovin (1 lodd for hver)
5. Del konkurransen på blogg, Facebook, Twitter, Google+ og/eller Instagram (1 lodd for hver deling). Bruk bildet ovenfor.
6. Del siden til Alfabetika på din Facebookside.

Konkurransen varer til 20.08. Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet og har du ikke blogg må du legge igjen eposten din slik at jeg kan få tak i deg.  Lykke til alle sammen!

32 kommentarer:

  1. Det var stilig =D Det rosa/røde hadde passet perfekt på lekerommet. Jeg liker siden din og alfabetika på facebook og jeg har delt konkurransen på facebook. Det blir 3 lodd =)

    Ha en god helg (snart)

    Mvh Linda L
    lindal248@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Bestemor ønsker den blå - så kan Adam førskolegutt og jeg øve sammen:-)

    SvarSlett
  3. Så fine! Jeg kunne gjerne tenke meg den blå! :)
    Jeg tar 3 lodd, 1 for kommentar + 1 for å følge alfabetika + 1 for å følge deg :)

    God klem fra Anette S J
    anettesoumjensen@gmail.com

    SvarSlett
  4. Følger bloggen via google, så da blir det 1 lodd på meg! :-)


    Turid Helen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Prøver lykken med 2 lodd på disse fine plakatene :)

    - Ingrid

    SvarSlett
  6. Så flott giveaway! Jeg tar to lodd for kommentar og følger :) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  7. Hei hei!, Fire lodd på meg - kommentar, følger og liker på fb x2 :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  8. Jeg trekker fem lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  9. Hei Hilde! :)

    Satser på ett kommentarlodd for denne gangen :) Mvh Tone, tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  10. 3 lodd på meg - krysser fingrene for blå plakat til gutterommet. :)
    Mvh Hanne
    matpakkemamma(krøllalfa)gmail.com

    SvarSlett
  11. Passer utmerket til min ferske 1.klassing!
    Følger og kommenterer -to lodd, takk :)

    SvarSlett
  12. Heisann!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  13. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg tar 6 lodd. Likte godt den blåe plakaten. Vi sitter på en campingplass og nyter siste feriedagene:) herlig med ferie og god tid :) bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Hej Hej, jag är med och tävlar

    5 lotter tar jag. gillar din och A¨s sida på FB, Anna Karlsson

    Följer dig på google

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/08/06/alfabetplakat-208/

    SvarSlett
  16. Hei. Jeg krysser fingrene med ett lodd. 😄

    SvarSlett
  17. 5 lodd på meg :D disse så kjempe flotte ut :D

    camillaeggen@gmail.com

    SvarSlett
  18. Hej från Sverige!
    4 lotter tack!
    1. Här är min hälsning! =) Hej hej!
    2. Jag gillar Facebooksidan (Heidi Larsson - https://www.facebook.com/heidi.larsson.16)
    3. Jag följer dig redan på Facebook
    4. Jag har lagt till dig på Bloglovin' som nr 119

    Hoppas på tur - för jag skulle vilja vinna den rosa tavlan till min pojke Adam, bara för att alla tycker pojkar ska ha blått så måste jag vara tvärtemot! =)
    Kram!

    heidilarsson@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Jag är mer än gärna med och tävlar!

    1. Heeeeej från Skåne!
    2. Gillar, Dessie Borgström
    3. Följer, Dessie Borgström
    4. Lagt till dig på BL som nummer 120
    5. Delat! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/08/208.html
    6. Delat! Dessie Borgström

    Nu håller vi tummarna hårt och hoppas att vinnarmailet från grannlandet blir vårt :))

    Kraam Dessie - Mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis
    http://blogg.alltforforaldrar.se/dessie
    dessie_2000@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Den fine blå alfabetplakaten hadde vært midt i blinken for min sønn som starter i 1. klasse om en uke. Jeg tar 5 lodd

    SvarSlett
  21. Trekker 5 lykkelodd her :)
    Kjempeflott plakat, blå hadde passet fint :)

    Ha en kjempeflott uke :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  22. Jag är gärna med och tävlar, och tävlar då med sju lotter :)
    Hade gärna vunnit ett blått plakat att ha i det nya barnrummet <3

    Följer båda era sidor på facebook! (Annika Nilsson Pettersson)
    Följer dig på bloglovin sen tidigare.
    Länkar tävlingen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/august/hmoholt.html#comment
    Delar på twitter (drommenom11)
    Delar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  23. Så stilig plakat! Den hadde passet bra til førskolejenta mi :)

    Jeg tar to lodd (kommentar og følger siden din på Facebook)

    SvarSlett
  24. Dette er midt i blinken her hjemme nå som eldste gutten min har fått så lyst å lære å lese :D Trekker 2 lodd, følger deg på google :)
    Ønsker deg en flott kveld videre!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  25. Dette hadde passet fint til datteren min på 3 år som er begynt å lære bokstaver :)..3 lodd på meg :D
    tonje13@msn.com

    SvarSlett
  26. Heisan!

    Så fin giveaway- blir gjerne med!

    Jeg krysser fingrene med 4 lykkelodder, følger på FB x 2,
    Følger bloggen og kommentar :)

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Jeg er med

    Mvh

    Nick

    SvarSlett
  28. 2 lodd da. For hilsen her og for å like din fb side:) Ønsker den rosa til barnerommet.
    Kjempekoselig med giveaways, har en gående selv også;)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  29. flott blogg og fin giveaway! <3

    3 lodd på meg :)

    Silje

    www.facebook.com/veslemoyprodukter
    (bestillingveslemoy@gmail.com)

    SvarSlett
  30. Hei Hilde!

    Jeg prøvde å lage innlegg her fra mobilen i dag, men ser at det gikk ikke så bra. Da er det bare en ting å gjøre: Prøve igjen! Jeg gir meg ikke så lett, du har jo så mange fine konkurranser :)

    Jeg har lagt igjen kommentar her, likt Alfabetika sin Facebookside og delt den, jeg følger deg på Facebook og Bloglovin og har delt konkurransen på Facebook. Det blir seks lodd til meg denne gangen :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Hei Hilde,

    Tror eldstejenta hadde blitt glad for en slik. Legger igjen en kommentar og følger deg på Facebook. 2 lodd :)

    torespenu@gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!