mandag 5. august 2013

Fantastiske høstnyheter fra Elodie Details

Jeg elsker produktene til Elodie Details, og nå har de lansert høstens nyheter! Det er så masse lekkert, at selv jeg ble stum av å se alle de flotte produktene!

Det er lansert 2 nye designlinjer, og den første er den nydelie blåfargen  Petit Royal blue:

 Og den andre designlinjen er det nydelige mønsteret La Baroque:


Disse herlige luene er blandt høstens nyheter:

Den bå og den sorte kommer i 2 størrelser, og den nydelige luen med dusk kommer i 4 størrelser og er vind- og vanntett.

Og så kommer det votter i 4 størrelser:


Og for meg som har så lyst på ny stelleveske har de lansert disse 3 herlighetene:

 Jeg falt helt for den sorte ♥ Men de to andre er også helt nydelige! Se bare hvor flotte de er inni:


Og så kommer det selvfølgelig nye, vakre vognposer:


Om ikke lenge laserer Elodie Details en helt ny webside også, så her er det bare å følge med. Du kan også følge de på Facebook så går du ikke glipp av noe.

Mye lekkert ikke sant?

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!