lørdag 24. august 2013

Den store gratis-oversikten til alle gravide og nybakte foreldre

Det er jo et hav av gratis pakker og gratis produkter til alle som er gravide, og til oss som nettopp har fått barn. For at dere skal slippe å lete, har jeg samlet alle her. Du kan klikke deg inn på lenkene, så ser du hva jeg fikk i mine pakker.

  • Rimis babypakke - bestill den her
  • BAM - bestill den her
  • Baby Box - bestilles her
  • Libero - bestilles her
  • Apotekpakken - bestilles her
  • Gratis smokk fra MAM - bestilles her
  •  Gratis matskje fra Bambino - bestilles her
  • Gratis smokk fra Jollyroom - bestilles her
  • Prøver på barnegrøt fra Nestle - bestilles her
  • Gratis smaksprøver når barnet fyller 4 og 6 måneder fra HIPP - bestilles her
 Du kan også bli Buzzacor om du ikke allerede er det. Jeg har fått testet både barnemat og kremer, og mødre jeg kjenner har også fått testet bleier, Duplo og andre ting til små barn. Du kan lese mer om Buzzador og å bli medlem her.

Jeg har også prøvd å sende etter en hos Wedela for 7 måneder siden, men den pakken kom aldri. Har du funnet flere gratis ting til babyen på nett enn det jeg har med på listen, så blir jeg veldig glad for tips.

Og så kan du få tilgang til Pickandtale appen - utrolig mange flotte barnebøker- til bare kr 1 med å bruke koden hildem - bestilles her - nesten gratis :)

Ha en herlig lørdag kveld alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!