lørdag 17. august 2013

Bordkort til dåpen til prinsessa

Jeg kom plutselig på at jeg har glemt å vise dere bordkortene jeg lagde til prinsessas dåp.


Jeg har brukt 2 rosa/lilla Bazzill kartonger, dies fra Magnolia, blomster og charms fra Ebay, hyssing kjøpt i England og distress ink fra Tim Holtz.

Her er baksiden:


For de av dere som savner mine scrappeinnlegg, så kan dere finne litt av det jeg lager i scrappebloggen min som jeg lagde for en tid tilbake. Siden flere av dere vil se litt scrapping her også, skal jeg lage noen scrappeinnlegg innimellom. Om du har lyst jeg skal lage kort, bordkort ol til deg, er det bare å ta kontakt på lykkeligmedliten@gmail.com så skal vi nok få det til! Du kan også se ting jeg har laget tidligere her.

Ha en kreativ og spennende dag!

4 kommentarer:

  1. Lekkert! Så flink du er! Drev med scrapping for noen år siden jeg også, men får liksom ikke tiden til det, så etter at vi flyttet (for snart to år siden) står fremdeles scrappesakene i en flytteeske på loftet....

    SvarSlett
  2. Så fine bordkort, Hilde! Jeg likte godt designet med det som "stod" oppå det andre (veldig dårlig formulert, kanskje det har et fagnavn?)

    SvarSlett
  3. Du lager nydelige bordkort!! Og mye annet fint :)

    Jeg tror jammen jeg har et par oppdrag til deg, hvis du er villig til å påta deg dem. Som du vet er det jo snart et par anledninger som krever litt ekstra oppmerksomhet :)

    Hilsen Kathrin

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!