onsdag 17. juli 2013

♥ Vossatassar

Her om dagen fikk jeg en stor pakke fra Vossatassar til prinsen min! De har så mange stilige og kule klær!


Gutten min ble helt henrykt over alt det fllotte han fikk.Vossatassar har stilige klær for barn i alderen 0-7 år, og du kan lese mer om Vossatassar her og shoppe de flotte klærne.

Vossatassar lager fargerike klær som taler barna sitt språk. Fargerike. Praktiske. Morsommme. Barn skal få være barn – Med sunne verdier gjennom lek, aktivitet og fantasi  ♥ Klærne er av meget god kvalitet, og klær som prinsen har fra før er vasket og brukt flittig og de er like fine! Sånt liker en mamma!

Nå er det kommet enda en ny og spennende tass fra Vossatassar - Vissvass von Voss. Denne nye stilige tassen er en sjørom som lever i Hengehavet. Han har hodet sitt midt på kroppen i motsetning til en vanlig sjørorm, og så har han bart. Selv om Vissvass er ny tass hos Vossatassar er han ikke noen ungdom. Han er nesten like gammel som havet han svømmer rundt i,  og han har derfor mange hemmeligheter. 
Det skal bli spennende å bli kjent med denne nye tassen, sammen med alle de andre tassene som vi kjenner fra før hos Vossatassar. Herlige tasser alle sammen ♥
Visste du forresten at om du abonnerer på nyhetsbrevet til Vossatassar, så får du tips til spennende leker og aktiviteter i hvert nyhetsbrev. Dette syntes jeg er kjempekjekt, og gleder meg alltid til å lese innholdet i nyhetsbrevene. Du kan abonnere på disse ved å gå inn her.


Sjekk også ut den flotte, nye hjemmesiden til Vossatassar! Kjempestilig med masse herlig, inspirerende og nyttig lesestoff ♥

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!