mandag 1. juli 2013

Vinn et klossesett i tre

Håper du leste innlegget mitt om de nydelige treklossene til Dine Spesielle Klosser.

Nå vil de gi et klossesett til en av dere. En super premie som barnet ditt kan ha glede av hele livet ♥


For å bli med i konkurransen må du gjøre følgende:
1. Skriv en koselig hilsen til meg under om hva du ønsker å lese mer av på bloggen (1 lodd)
2. Like Dine Spesielle Klosser på Facebook (1 lodd)
3. Følge min side på Facebook (1 lodd).
4. Følge bloggen min via Google eller Bloglovin (1 lodd for hver)
5. Del konkurransen på blogg, Facebook, Twitter, Google+ og/eller Instagram (1 lodd for hver deling). Bruk bildet ovenfor.

Konkurransen varer til 31.07. Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet og har du ikke blogg må du legge igjen eposten din slik at jeg kan få tak i deg.  Lykke til alle sammen!

32 kommentarer:

  1. 5 lodd på meg :) har gjort alt og delt på face :)
    ønsker veldig gjerne å lese mer om tips og triks som man være smarte å kunne når det gjelder barneoppdragelse.

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Da har jeg gjort de 4 siste så blir vel 4 lodd på meg:) Liker bloggen din sånn som den er jeg..Ellers hadde jeg ikke tittet innom :)

    Klem charlotte
    charlottetotland@gmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg følger bloggen din via Google, så da blir det ett lodd på meg :-)

    Turid Helen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  4. 2 lodd på meg :)
    Tusen takk for koselige kommentarer :)

    SvarSlett
  5. Får bli ett lodd på meg denne gangen :) Kunne gjerne hatt litt mer scrapping på bloggen :):) Hilsen Tone, tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  6. 2 lodd.. fam.harveland@gmail.com

    SvarSlett
  7. 2 lodd.. fam.harveland@gmail.com

    SvarSlett
  8. 2 lodd.. fam.harveland@gmail.com

    SvarSlett
  9. Heihei!
    4 lodd på meg :) baby Interiør er jo alltid kjekt å lese, tips og triks o.l

    tonje13@msn.com

    SvarSlett
  10. Heeeii :)

    4 lodd på meg...Nettopp begynt å lese bloggen din,får komme tilbake til hva jeg ønsker å lese mere om senere :D

    mraaen@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Åååå! De var fine! :) Kunne gjerne tenkt med Sara Natalie, som er navnet til datteren min på 1 år. :) lisebjerka@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei
    Jeg synes bloggen din er variert og fin slik den er jeg....
    liker begge sidene på fb , følger deg på bloglovin og har delt på Twitter og Google+ ...trekker derfor 6 lodd

    mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. 3 lodd :)

    Liker bloggen din og syns du bare skal fortsette med det du gjør :)

    SvarSlett
  14. Hej! Tävlar :)

    Jag skulle vilja läsa ÄNNU mer tips på barngrejer! Vet att du redan tipsar mycket, men tips och inpsiration kan jag bara inte få för mycket av :)

    Gillar bägge sidor på fb (Matilda Pettersson).

    Följer på bloglovin (116).

    Tar alltså fyra lotter.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)


    SvarSlett
  15. For en fin blogg! :-) Helt perfekt for meg som er nybakt 2- barnsmamma. Jeg vil gjerne at du legger ut enda flere ebaykupp:-) Syns du hadde kjøpt så masse fint bakeutstyr, så det skal jeg også gjøre. Jeg tar 4 lodd hos deg; kommentar, likt siden til Dine spesielle klosser, følger deg og delt siden. Krysser fingrene og håper på å vinne de NYDELIGE klossene! :-) Har ikke blogg, så mailadr er; Nyheim49@gmail.com

    SvarSlett
  16. Da blir det fire lodd på meg :) krysser fingrene :)

    Hilsen Nina

    nina.maao.ruden@gmail.com

    SvarSlett
  17. Heihei! :) Å så fine klosser, de må jeg prøve lykken på! :)
    3 lodd på meg denne gangen! :)

    klem fra swimzy

    SvarSlett
  18. 2 lodd på meg :) dette er en fin blogg, tja skrive mer om ? mamma ting, rutiner og aktiviteter du/ dere gjør med barna :) God sommer :))

    SvarSlett
  19. 5 Lodd på meg :))
    disse klossene har jeg siklet lenge på så nå håper jeg at lykken er med meg :))

    Jeg er en forsovet ny leser og inntrykket av bloggen din er kjempe bra :)Derfor er det litt vanskelig for meg å sette fingern på hva jeg vil lese mere av, men om du har noen nyttige erfaringer i forhold til barn og hverdagen så synes jeg det alltids er veldig spennende å lese :)

    Ha en strålende sommer :))

    sommerklem Camilla og lille Herman :)

    camillaeggen@gmail.com

    SvarSlett
  20. Spennande og gode klosser.
    Eg vil gjerne ha to lodd :)

    Anne-Mari

    SvarSlett
  21. Åh, jag är gärna med! Tar 4 lotter.
    Gillar på fb (maria mattson).
    Delar tävlingen på fb.
    Följer dig på bloglovin.
    Gillar dig på fb.

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvarSlett
  22. 5 lodd på meg :D

    Og jeg liker bloggen din akkurat som den er jeg :D

    liker klosser og deg på facebook, har deg på bloglovin, har delt på facebook og har lagt igjen en koselig hilsen :C

    SvarSlett
  23. 5 lodd på meg :D

    Og jeg liker bloggen din akkurat som den er jeg :D

    liker klosser og deg på facebook, har deg på bloglovin, har delt på facebook og har lagt igjen en koselig hilsen :C

    SvarSlett
  24. Så nydelig blogg du har ! Herlig konkurranse !
    Jeg elsker hvordan du former bloggen din med gode ord og bilder !
    Middagstips og innkjøp syns jeg er veldig gøy å lese om. Hvor man kan finne gode tilbud på flotte babyklær og ting. Du har en herlig blogg :)

    Jeg trekker 4 lodd
    kommentar,likt begge sidene på fb, delt på fb.

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com
    nsm94.blogg.no - vær gjerne med på min nye giveaway på bloggen om du ønsker :)

    SvarSlett
  25. Er veldig fornøgd med bloggen din no, du har mye flott og variert.
    Henter mange ideer fra bloggen din :)
    Prøver lykken med 4 lodd.

    Sommerhilsen fra Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  26. 5 lodd her. Jeg mener at jeg følger bloggen din på Google fra før av:) Jeg liker godt bloggen din som den er, den er enkel, fine tekster om hverdagslige ting:) Ellers er det alltid kjekt å lese om tips til ting om barn:) enten det er ferie, leker eller nyttige tips ;) bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Full pott på meg :)
    Liker bloggen godt slik den er.
    Men tar gjerne i mot litt spennende mat/bakeoppskrifter f.eks :)
    Føler det går mye av det samme her hjemme.
    Og lure mamma/familietips!

    SvarSlett
  28. Jeg henger meg på i siste liten :)
    Jeg liker begge sidene på Facebook 2 lodd.
    Jeg deler på Facebook 1 Lodd
    Jeg Deler på Google + 1 Lodd
    Jeg deler på Twitter 1 Lodd
    Jeg følger bloggen via Google+ 1 lodd

    Så da trekker jeg 6 lodd :)
    Krysser fingrene og ønsker deg en videre fin sommer.
    Stor sommer hilsen fra fra Meg
    Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Hei Hilde!

    Jeg deltar gjerne her også. Har likt siden til Dine Spesielle klosser på Facebook, følger deg både på Facebook og Bloglovin og har delt konkurransen på Facebook.

    På bloggen din liker jeg egentlig det meste. Jeg tar gjerne mot tips til gode produkter, oppskrifter på god mat og selvsagt konkurransene :)

    Tror det blir til sammen fem lodd til meg.

    Fortsatt god sommer til deg og dine :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  30. hei, tre lodd på meg!
    Liker på fb x2 og følger :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!