tirsdag 9. juli 2013

Vinn de vakreste treklossene

Håper alle har en super tirsdag uansett vært og vind! Her er det som en grå høstdag ute, men inne er det varmt og godt!

Dine Spesielle Klosse har bestemt at en av dere skal få et klossesett av de fine treklossene de lager! Så nå håper jeg at mange av dere blir med i konkurransen om å vinne disse. For å finne ut hvordan de fine klossene kan bli dine helt gratis, går du inn HER. Har du ikke barn selv, er dette en super gave!


Nå skal jeg og prinsessa nyte resten av dagen, og ikke gjøre noenting spesielt  Det er godt det - bare masse babykos!! ♥♥ Og i kveld skal jeg ordne litt mer på scrapperommet mitt, etter at vi har vært i Trondheim i helga og jeg har shoppet inn smarte oppbevaringsløsninger!  Hva skal du gjøre i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!