fredag 19. juli 2013

Nye kupp fra Ebay

Neida - jeg har ikke tatt sommerferie fra Ebay ;)  Her kommer mine siste kupp (alle prisene er inkl frakt):

Pysj til prinsen 67 kr
 
 Stol til prinsessa kr 270

Smykkestativ til meg kr 32 og armbånd til meg kr 28


Smekke kr 14.50 og strømpebukse kr 15.50


Kjole til meg kr 70 (her er selgeren fri men du finner mange fine billige kjoler hos samme selger her)


Hello Kitty sett til kr 90


Sommerdress til prinsessa kr 100


Smykke kr 17

 
Hvitt smykke kr 9 og uglesmykke kr 6.


Smekke kr 27 (finnes i mange varianter) og leke kr 116(fra Vulli - samme som produserer Sophie giraffen og den er CE merket og den er 100% orginal)


BH kr 19 og Hello Kitty pengebok kr 12


Leke kr 36 og masse fin washi tape til kr 9.50 pr rull

Har du gjort noen kupp på Ebay i det siste? Jeg blir glad for gode shoppetips!

Ha en super dag - med eller uten Ebayshopping ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!