fredag 12. juli 2013

Nydelige solhatter og lue til barna





Jeg oppdaget bloggen til Lillagrodan Design ved en tilfeldighet, men jeg er så glad jeg gjorde det. Denne bloggen drives av en svensk dame, som syr så fine hodeplagg, halsvarmere, tørkler, smokkesnorer og vottesnorer til de små. Hun har så utrolig mange fine stoff å velge mellom, så her er det vanskelig å velge!

Jeg endte om med en solhatt til prinsen i biler stoff:



Han elsker den allerede, og har brukt den i barnehagen hver dag siden vi fikk den! Første natten ville han tom sove med den på :)

Og til prisessen ble det en solhatt og en knutelue:


Begge er aldeles nydelige, og med de kjølige dagene og regnet vi har hatt i det siste er det knuteluen som er blitt mest brukt, men vi satser på at ugleluen skal bli brukt masse nå fremover i juli og august.

Var de ikke fine?

Om du har lyst på slike eller andre luer, må du gå inn i webshopen til Lilla Grodan.

Ønsker alle en super fredag og god helg! Nå skal jeg vaske hus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!