lørdag 27. juli 2013

Nydelige Herøy

For noen dager siden var vi på en nydelig tur til vakre Herøy utenfor Sandnessjøen.

Sørenden på Herøy:


Under brygga på sørsiden på Herøy:


Vakkert kystlandskap fra sørsiden av Herøy:


 Mer vakkert kystlandskap fra sørsiden av Herøy:


 Utsikt fra Seløy på Herøy mot Lovund:


  Enda bedre utsikt fra Seløy på Herøy mot Lovund:


 Vakre Lovund fra Herøy:


Vakkert natur ♥ Har du vært på Herøy? Dette er min favorittøy på Helgelandskysten da den har så utrolig vakker natur, og kommunen består av over 2000 øyer og holmer. Her er det flere koselige cafeer og spisesteder med god mat, og de har også en innholdsrik interiørbutikk som jeg alltid på innom. Og for ikke å snakke om de vakre sandstrendene. Glemte helt av å ta bilder av de denne gangen, men det skal jeg få gjort neste gang jeg er der!

1 kommentar:

  1. Hei og takk for oss igjen, ser på bildene og minnes den fine turen. Det var veldig koselig :)
    Kos dere masse videre. Klem fa oss sørpå :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!