tirsdag 2. juli 2013

Ny vognpose

Siden prinsen min enda sover om dagen og bruker sin egen vognpose, har prinsessen fått egen vognpose - en nydelig Voksi City pose i den nydelige fargen plum.

Dette er en av nyhetene i Voksifamilien, og er en pose som er laget av 90% dun og 10% fjær. Den er 100 cm lang, og med posen følger det en forlengerdel som gjør at posen kan bli hele 130 cm lang. Og den er 47 cm bred. Hodeenden på posen kan strammes slik at det ikke kommer kald luft nedi posen på vinteren. Denne posen kan også brettes helt ut, slik at den kan brukes som dyne eller som leketeppe.


Posen har også en lomme med glidelås på forsiden. Dette er så kjekt, da man kan legge bort nøkler, minibankkort eller liknende når man er på tur. Posen har også reflekser på forsidenog under, noe som gjør den godt synlig i mørket.


 Stoffet er mykt og deilig, og hodeputen er av god og mye fleece. Posen kommer ikke bare i denne nydelige plum-fargen, men også i beige, blå, sort, brun og metallic. 


En annen ting som er kjekt med denne posen er at den kan vaskes på 40 grader. Den er sydd slik at dunet ikke klumper seg, og følger man vaskeanvisningen så  er posen like fin og varm etter bruk.

Jeg har nå brukt posen litt på noen Nord-Norske sommerdager, og prinsessen ligger utrolig godt og lunt i denne. Jeg blir å bruke denne mye på kalde sommerdager, og ikke minst til høsten og til vinteren. 
Dere skal da få høre mer om mine erfaringer.
Så langt er vi veldig fornøyde med denne, og skal man ha en praktisk, god og varm helårspose, så er dette helt klart et smart valg. Denne vil også være perfekt i barnehagen, og når prinsessen min etterhvert skal begynne der, så skal hun få sove varmt og godt i denne fine posen.


Du kan lese mer om denne og de andre produktene til Voksi på deres egen hjemmeside, og du kan også følge de på Facebook. For dere som leser bloggen i Sverige- dere kan følge Voksi Sverigepå Facebook  her.

Hvilken vognpose har du?

4 kommentarer:

  1. Å så herlig denne var! Ser ut for at det er en solid og god pose! Må nok kjøpe inn denne til barnehagestart!

    Klem fra Charlotte

    SvarSlett
  2. Den var nydelig. Jeg har EasyGrow Nature :) Elsker den, gleder meg til å få brukt den skikkelig.

    SvarSlett
  3. Kjempe fin pose, likte veldig godt fargen:) Vi kjøpte voksipose til førstemann men glidelåsen ble ødelagt ganske fort :/

    SvarSlett
  4. Åhh så utrolig flottvognpose å lekker farge! :)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!