onsdag 3. juli 2013

Mine sommerfavoritter og rabattkode

Yves Rocher er Frankrikes største varemerke innenfor skjønnhet og kosmetikk og er et av de ledende merkene i verden. Yves Rocher har et stort utvalg av planterbaserte skjønnhetsprodukter til de alle beste prisene. Jeg har brukt disse produktene i mange, mange år. og det er fortsatt like morsomt hver gang jeg får pakke fra dem i posten.

Hos Yves Rocher får du alltid:
- Gratis frakt når du handler for mer enn 150,-
- 100% fornøyd eller pengene tilbake.
- 0,- i fakturaavgift.
- Alltid premier som takk for bestillingen din.

Her er noen av mine sommerfavoritter fra utvalget deres:


Om du vil bestille nå, så gir Yves Rocher deg 20% rabatt på hele kjøpet og en Aftersun 3in1. 
For å få tilgang på rabatten og på ditt gratis produkt må du bruke rabattkoden SUMMEROFFER.

Håper du blir like glad i produktene som jeg. Har du handlet hos Yves Rocher før? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!