fredag 26. juli 2013

Lykken er nye sko


 Ikke noe er som herlige tresko når det er sommer! Jeg har fått den glede av å la føttene mine bli kjent med Moheda toffeln. Dette er utrolig fine og gode kvalitetssko som er laget i Sverige. Det er nå den 6 generasjonen som lager de flotte skoene, så her er det snakk om skikkelig kvalitet! De har laget sko siden 1860.


Jeg har brukt den flotte og stilige skoen Betty, og den sitter som et skudd på foten. Selv om det er litt hæl på den, er den utrolig behagelig å ha på. Som dere ser, så har jeg ikke fått noe farge på beina i sommer! Fargen skummel melk dominerer - sånn er det å være småbarnsmamma som må sitte i skyggen med babyen he he!


Treskoen er laget i skinn og lær, og læret er utrolig mykt. 

Så er du på utkikk etter skikkelig fine tresko av god kvalitet, må du ta en titt på sidene til Modeda toffeln som har utrolig mange fine sko til hele familien - både mamma, pappa og barna. Løp og kjøp!

2 kommentarer:

  1. Hei :)

    Stilige sko! Har sett på slike, men lurer alltid på om ikke foten "glir" inni skoen siden siden innersålen er glatt tre?

    Ha en fortsatt strålende sommer :)

    Klem fra Monica i Tromsø

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.

      Nei disse blir ikke glatte inni :)

      Ha en super sommer du også Monica!

      Klem fra Hilde

      Slett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!