mandag 1. juli 2013

Heldige vinnere ♥

Da har jeg fått talt opp alle loddene og vinnerne er trukket med random.org som vanlig!

Vinneren av et helt år med gratis tilgang til appen fra Forlaget Propell ble Giraffens Kaos! Gratulerer så masse til deg! Send meg en mail på lykkeligmedliten@gmail.com så får du premien din.

Og vinneren av dørskiltet fra Ukeplan ble Frøken Hege! Gratulerer så masse til deg også! Du må også sende meg en mail på lykkeligmedliten@gmail.com så får du premien din.

Til alle dere som ikke vant - fortvil ikke - ny konkurranse legges ut i løpet av kvelden ♥

Tusen takk til Forlaget Propell og til Ukeplan for de fine premiene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!