mandag 15. juli 2013

Gavedryss

Jeg er så heldig å ha fått en stor pakke fra Veslemøy med masse fine saker til baby og små barn! Her er det masse hårbånd, perlepose, hårbøyle, tbersoversløyfe, strutteskjørt, siklesmekke og hårspenner i mange fine farger!




Siden jeg snart har 400 følgere på Google og har blogget i 3 1/2 år, er det grunn til å feire med et skikkelig gavedryss til dere!

Jeg har satt sammen herlighetene
til 2 pakker med masse fint som dere kan vinne fordi jeg er så glad for at dere leser bloggen min!

For å bli med i trekningen må dere gjøre følgende:

* Like siden til Veslemøy  (dette må alle gjøre for å være med i trekningen)

For å trekke ekstralodd i trekningen kan du også gjøre følgende:
* Følge min side på Facebook (1 lodd).
* Følge bloggen min via Google eller Bloglovin (1 lodd for hver - max 2 lodd)
* Del konkurransen på blogg, Facebook, Twitter, Google+ og/eller Instagram (1 lodd for hver deling). Bruk bildet ovenfor.
Konkurransen varer til 15.08 og er åpen for alle i Norge, Sverige, Finland og Danmark. Skriv hvor mange lodd du tar i kommentarfeltet og har du ikke blogg må du legge igjen eposten din slik at jeg kan få tak i deg.  Lykke til alle sammen!

29 kommentarer:

  1. Blir gjerne med jeg. Godt å se at noen har gavedryss som passer oss med større barn også. Liker siden til Veslemøy på fb og følger din side på fb. Blir vel to lodd det :)

    SvarSlett
  2. Dette hadde min 3åring likt :)
    Likt siden til Veslemøy pluss delt på fb :)
    tonje13@msn.com

    SvarSlett
  3. 3 lodd på meg :D

    flott gavepakke :)


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Åhh så fine premier, det hadde vært en herlig gave å gitt i barlselsgave til min nye niese som skal komme i september.. :)
    jeg trekker 4 lodd denne gangen... :)

    Klem fra swimzy

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Jeg er med :)
    deltar med 3 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  7. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  8. * Likt siden til Veslemøy
    * Følgt siden din på Facebook 1 lodd
    * Delt konkurransen på Facebook 1 lodd

    2 lodd Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  9. Følger bloggen via google, så da tar jeg 1 lodd! :-)

    turiiid@hotmail.com
    Turid Helen

    SvarSlett
  10. Jeg tar med meg tre lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  11. Jag är med och tar 4 lotter!

    Gillar på fb (maria mattson).
    Följer dig på bloglovin.
    Gillar din sida på fb.
    Delar tävlingen på fb.

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Så masse gøy :) Jeg tar et lodd :)

    SvarSlett
  13. jeg tar ett lodd :) Jeg liker din og Veslemøy sin side på facebook :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  14. Hei :-)

    Så flott giveaway:) Gratulerer med mange følgere
    og flere års blogging. Prøver lykken og trekker 3 stk lodd.
    Fortsatt GOD SOMMER til deg og dine!

    Sommerklem fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  15. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne delta i trekningen.

    Har likt Veslemøy og følger deg på Facebook og Bloglovin, så tre lodd til meg.

    Tusen takk for alle blogginnleggene så langt. Gleder meg til de som kommer :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  16. jeg blir gjerne med i trekningen.
    og gratulerer så mye med flere år med blogging.

    så jeg prøver lykke og trekker 3 lodd

    yn.ng@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Tror jeg har kapret 3 lodd i kampen om den fine premien. (liker begge + delt på FB)

    Hilsen

    An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Er Med å prøver lykken med 3 lodd :)
    Liker begge på facebook
    Delt dette innlegget på facebook.

    Ha en flott uke :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  19. Hei! Likt Veslemøy og din side på facebook, har også delt - så blir 3 lodd på med :) Alle gode ting er vel 3? :) Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Hei Hei

    Først vil jeg gratulere deg med 3 1/2 års jubileum av bloggen +
    snart 400 følgere, kjempe flotte tall. Masse lykke til videre.

    Jeg prøver lykken :)
    ✿ Jeg liker Veslemøy på Facebook.
    ✿ Jeg Liker bloggen din på Facebook.
    ✿ Jeg følger bloggen via BlogLovin & Google.
    ✿ Jeg har delt via Facebook + Twitter & Google+

    ✿ Så da tror jeg at jeg trekker 7 lodd.
    Vet barnebarnet mitt ville blitt kjempe glad for en slik
    overraskelse, så jeg krysser fingrene og håper lykken smiler til meg.

    Ha en super fin sommer videre.
    Stor sensommer Hilsen fra
    Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com ✿



    SvarSlett
  21. Da blir det 3 lodd på meg, likt Veslemøy lenge

    Marita Romfo

    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  22. liker sidene...har delt...så 3 lodd :-) marianne storvik ! ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Ingunn Kne..
    Liker på FB - følger på BlogLovin, deler på FB

    4 lodd på meg

    ingunnknevel#gmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg er med

    Fin blogg som tar opp nyttige ting. Likt og delt på fjesboka flere ganger, håper du får mange følgere

    Mvh

    Lisbet

    SvarSlett
  25. Jeg er med :)
    Liker veslemøy på fb og følger deg på fb. Har delt på fb og twitter, følger på bloglovin og google. Skalvisesann...det skulle bli 5 lodd pluss det obligatoriske :)
    Ha en finfin dag :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  26. Jeg er med

    Mvh

    Nick

    SvarSlett
  27. Spennende pakke!
    Jeg er så absolutt med!
    Jeg liker Veslemøy, din FBside og har selvfølgelig delt konkurransen:)
    3 lodd på meg!

    Vennlig Hilsen
    Anette S Jensen
    anettesoumjensen@gmail.com

    SvarSlett
  28. Hei
    Gratulerer med 3,5 år :)
    Jeg følger deg på bloglovin og google og har delt linken på twitter og google+ Har også likt Veslemøy på fb..og siden din har ejg fulgt på fb en stund..trekker totalt 6 lodd om jeg ikke har telt feil...

    Mvh Monika T (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Følger begge på Facebook. 2 lodd

    Mvh Hilde
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!