søndag 7. juli 2013

Flere kupp fra Ebay

Dere som har fulgt bloggen min ei stund, vet jo at jeg elsker å gjøre gode kjøp på Ebay - og mine siste kupp deler jeg jo gjerne med dere ♥ Siden siste innlegg har jeg gjort noen nye og gode kjøp! Alle prisene som er oppgitt er med frakt til Norge!


Ole Brum hoodie til prinsen ril kr 62.30 og smekke til prinsessen til kr 17.93 (finnes i mange varianter)


Kakeutstikkere med krone kr 12.71 og med spøkelse kr 12.71 . Hello Kitty kakeform kr 15.55 og dekorpenn kr 11.20.


Sett med kakeutstikkere kr 18.42


Silikonform til Cakepops kr 35.45 , pinner til cakepops kr 18.18, sett med sprøytespisser DeLuxesett med 28 spisser fra Wilton kr, 8 farger til baking fra Wilton kr 175 (disse er store og ikke de minste som man kan få kjøpt billigere på ebay) og sprøytepose fra Wilton kr 55


Håndklær til å tørke håret raskt med (2 pk) kr 17.57 og bokstaver til å bruke til kakedekorering kr  36.11

Lilla nydelig apekatt som er 30 cm lang til kr 25.72


Forkle til mini kr 10


Thomastoget kr 25 (de har mange deler og de går på Brio sine togsett)


Englepysj kr 70.

Har ikke fått tatt bilde, men har også kjøpt kjempefine

Har du gjort noen kupp på Ebay i det siste?

4 kommentarer:

  1. Ser det ikke bare er meg som liker å hamstre på ebay!:D har kjøpt litt babyting og allerede begynt på et par julegaver..hehe.

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri handlet på E-Bay.... men ser at det kan være smart :o) Du hadde kjøpt så mye fint :o)
    Men hva med toll?

    SvarSlett
    Svar
    1. Du betaler ikke toll om du handler for under kr 200 (frakt kommer i tillegg). Enkelte typer varer er tollfrie - så det kan lønne seg å sette seg inn i reglene på toll.no

      Slett
  3. Åh så mye flotte ebay shopping! :) Jeg elsker å shoppe på ebay! :) Å den ole brumm hoodien, eelsker den! Elsker ole brumm! :)
    klem fra swimzy

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!