lørdag 29. juni 2013

Vinner av hårbånd





Da har jeg endelig fått trukket den heldige vinneren av disse 4 nydelige hårbåndene fra Elinas Englebånd.

Vinneren som random.org trakk ut denne gangen er:

Katrine Helen som har den herlige bloggen Bella mi og meg. Gratulerer så masse! Send meg adressen din på mail til lykkeligmedliten@gmail.com så får du snart den fine premien i postkassen din. Tusen takk til Elinas Engebånd for den flotte premien ♥

Og til dere som ikke trakk vinnerloddet denne gangen - det er 2 konkurranser til som slutter i morgen som du kan prøve lykken i. Gratis til gang på app fra Forlaget propell i et helt år og er dørskilt som du kan designe selv! Linker til konkurransene finner du ved å trykke på bildene oppe til høyre!

Ha en fin dag alle sammen ♥

1 kommentar:

  1. Wiii! Jeg som aldri har noen vinnerlykke. kjempe gøy!:D tusen takk:)
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!