søndag 16. juni 2013

Vinner av bitering fra MAM




Beklager at jeg ikke har fått trukket den heldige vinneren av en grønn mini cooler og cklip fra MAM tidligere i uka, men det har vært så mye på programmet at jeg rett og slett ikke har rukket og talt opp loddene før i dag!

Vinneren ble trukket med random.org som vanlig, og hun la igjen denne kommentaren:

 
Jeg er gjerne med og liker deg på face og krysser fingrene.

Klem fra lillegull ♥

Gratulerer så masse til Lillegull - jeg har sendt deg en mail, så håper du svarer meg fort slik at jeg får sendt deg den fine premien. Håper babyen blir like fornøyd som min.

Tusen takk igjen til MAM for den flotte permien!

Til alle dere som ikke vant - det er 4 konkurranser på gang akkurat nå, så bli gjerne med i en av de. Kanskje det er nettopp deg som blir den neste heldige vinner hos meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!