tirsdag 18. juni 2013

Vinner av BabyBjörns nye bæresele


Da var konkurransen med BabyBjörn over. Det var ikke så mange som hadde riktig svar. BabyBjörn finnes i over 50 land slik det står inne på BabyBjörns sider.

Av de som har svart riktig, ble denne kommentaren trukket ut av random.org

Hei,

Må legge inn en liten korrigering etter litt surfing på nett: Babybjørn selges i ca. 50 land.

Jeg har fortsatt likt Facebooksiden deres, jeg følger både bloggen og facebooksiden til lykkelig med liten og har delt konkurransen på Facebook. Jeg håper fortsatt på fem lodd til meg :) Super konkurranse!

Riktig fin søndag til deg og dine!

kathrinnystad@hotmail.com

Jeg har sendt deg en mail! Gratulerer så masse! Håper du blir like fornøyd med selen din som jeg er med min ♥

Tusen, tusen takk til fantastiske BabyBjörn for den flotte premien!

Til alle dere som ikke vant, så er det mulighet for å teste ut vinnerlykken i en av mine adnre 3 konkurranser som du finner oppe til høyre i bloggen. Litt senere i dag kommer den enda en ny og spennende konkurranse, så følg med!

4 kommentarer:

  1. Så flott!!!

    Tusen takk :) Gleder meg allerede til å prøve den!

    Håper du får en like fin dag som jeg har :)

    Hilsen Kathrin

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren!

    Jeg har ny blogg og har lagt deg til på blogglisten min.

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott bæresele!

    ♥ Lizbethosnes.com

    SvarSlett
  4. Stort tillykke :-)

    Men BabyBjörn sælges i 43 lande:
    http://www.babybjorn.com/customer-service/contact-babybjorn/agents-and-distributors/ ;-)

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!