lørdag 15. juni 2013

Vinn hårbånd fra Elinas Englebånd

Elinas englebånd lager de nydeligste hårbånd til små prinsesser. Her finner du et stort utvalg av hårpynt som man forelsker seg helt i.
Nå får du som leser bloggen min muligheten til å vinne 4 nydelige hårbånd.


For å bli den lykkelige eier av 4 hårbånd maken som på bildet, må du gjøre følgende:

1. Gå inn på Elinas Englebånd og finne det hårbåndet du liker best og skrive det opp i kommentarfeltet under (1 lodd)
2. Følge bloggen min via google eller bloglovin (1 lodd) (se høyre sidebar)
3. Lenke til giveawayen på bloggen din enten i innelgg eller i sidebar (2 lodd). Bruk bildet over.
4. Lenke til giveawayen i andre sosiale medier som Twitter, Instagram, Facebook eller Google+ (1 lodd for hver deling). Skriv i kommentarfeltet hvor du har delt, og legg gjerne inn lenken.

Lik også gjerne siden min på Facebook så blir jeg veldig glad. og du får med deg hva som skjer og går ikke glipp av nye giveaways og spennende innlegg og kanskje noen overraskelser :)

 Giveawayen varer til 25.06. Husk å legge igjen mailen din om du ikke har blogg slik at jeg får tak i deg om du vinner! Lykke til i trekningen.

Ha en super lørdag alle sammen

22 kommentarer:

  1. Her var det mange fine hårbånd som ville vært flotte på de to yngste farmor-prinsessene !:-) En del som er utsolgt,men blant mange" kandidater" velger jeg ut dette :
    Hårbånd: 1062
    Rosa bånd med rosa hjerte

    Deler på fb,siden din der har jeg likt lenge !-!
    Ha en flott helg :-)

    tevens@online.no

    SvarSlett
  2. Så mye fint =D Jeg likte best Hårbånd: 1032. Det hadde vært utrolig gøy å vinne så fine hårbånd <3

    Ha en riktig flott dag videre.

    Mvh Linda L.
    lindal248@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg henger meg på jeg :)
    Jeg liker veldig godt hårbåmndet som har nr :)
    Hårbånd: 1002 "Nude" bånd med tre fersken "sol" blomster 1 Lodd.
    Jeg følger bloggen via Google 1 Lodd.
    Har delt på Facebook,Twitter & Goggle + 3 lodd.

    SÅ da trekker jeg 5 lodd.
    Ønsker deg en kjempe fin sommer.

    Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Hei, hei :o) Gratulerer som vinner på min Giveaway :o) Samtidig trekker jeg to lykkelodd her hos deg :o) Følger på Bloglovin. Ha en flott kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. Prøver lykken (:
    2 lodd på meg!
    Hårbånd: 1037
    Blått bånd med 3 blå blomster
    ...
    tonje13@msn.com

    SvarSlett
  6. Oj så många fina, svårt att välja. Men en av mina favoriter blev detta: Rosa bånd med rosa blomst med perle pynt.

    Jag har tipsat om tävlingen på min FB, Tina Carlström: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Det blir två lotter tror jag =)
    Kram Tina

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Mye fint til små prinsesser der :)

    Jeg likte best hårbånd 1062. Jeg følger bloggen din og har linket til konkurransen på Facebook. Håper på tre lodd til meg og en flott dag til deg :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Utrolig vanskelig å bare velge ett! Men falt for 1045 :)
    Trekker 3 lodd og krysser fingrene :)
    Ha en fin søndag!
    klem

    SvarSlett
  9. Jeg trekker tre lodd :)
    Deler på FB, og her er min favoritt:
    UTSOLGT! (kommer snart mer)
    Hårbånd 1016

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  10. Får trekke vinnerloddet jeg da :P
    Var utrolig mange herlige bånd her - vanskelig å velge, men ble dette;
    Hårbånd 1015
    Rosa bånd med rosa shabby rose
    Kveldshilsen fra Tone, tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  11. er med :)
    idakristinekr@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Min favoritt må være 1026! Supersøtt! :-)

    Er også føler på bloggen. Så da blir det 2 lodd på meg!

    Turid Helen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Flotte hårbånd og her blir det valgets kval. Tror vesla på snaaart 5 vil like nr 1032 godt, så jeg tar 2 lodd og håper det holder! :-)

    SvarSlett
  14. Hårbånd 1058 var veldig vakkert!
    Jeg tar med meg to lodd og krysser fingrene. Ha en fin sommer. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  15. !1 lodd
    hårbånd 1043

    millymoi@live.no

    SvarSlett
  16. Jeg likte Hårbånd 1009 aller best :) Ett lodd til meg :)

    SvarSlett
  17. Jeg likte 1001 best :) Jeg følger deg allerede, og deler på facebook, twitter og google + :) Det skulle vel bli 5 lodd :)

    SvarSlett
  18. Jeg tar 1 lodd, min favoritt er 1042.

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  19. Prøver lykken jeg!

    Likte best hårbånd: 1005, så enkelt: men alikevell så fin! Følger bloggen din både på blogglovin og google+, delt både på twitter, facebook og google+. Har også likt facebooksiden din!
    Dette blir totalt 5 lodd, om jeg ikke tar feil ! :-)

    Facebook: Oda Kristine Høston
    Google+: Odakrii
    Twitter: Odakrii

    www.trotland.blogg.no / trotland@live.com

    SvarSlett
  20. Takk for at du deltok på min Giveaway:) Slenger meg med her da og
    Tar 1 lodd. Liker best hårbånd 1001 :)

    Klem fra Lillebølla.

    SvarSlett
  21. Jeg synes hårbånd 1002 var fint. Skulle gjerne sett det i flere farger :)
    1 lodd

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  22. Jag är inte med men har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/06/22/harband-256/

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!