lørdag 1. juni 2013

Vinn BabyBjörns nyeste bæresele ONE

Da er det tid for ny konkurranse hos meg! Jeg feirer dagen og konkurransen i dag med at prinsessen er 100 dager og at bloggen har fått egen Facebookside!

Denne gangen samarbeider jeg igjen med BabyBjörn som vil gi vekk sin nye, fantastiske bæresele ONE til en av dere herlige lesere.


Håper du leste innlegget mitt om den nye, flotte selen jeg skrev for noen dager siden :)
BabyBjörn ble grunnlagt i 1961, og har nå laget kvalitetsprodukter i over 50 år. Det startet med en babysitter, og for litt over 40 år siden ble den første bæreselen laget. BabyBjörn er et velkjent varemerke i mange land, og firmaet lager nå produkter både til stell, sove, spise, bad, samt vippestoler og bæreseler.


Den nye selen heter ONE. Den er ergonimisk og har en fantastisk comfort. Den er utviklet i nært samarbeid med barneleger, som alle BabyBjörns bæreseler er. For de aller minste er det laget en opphøyning, slik at babyen kommer nært brystet og babyen og den som bærer er hjerte mot hjerte ♥ Babyen sitter veldig godt og trygt, og denne opphøyningen tas ned når barnet vokser.  Fra 5 måneder kan selen brukes fremovervendt, og fra 12 måneder kan babyen sitte på ryggen. Her får man altså mye bæresele for pengene, og stor variasjon for barnet. Kjøper du en slik sele, vil du ikke ha noe behov for bæremeis og har et bæreredskap som varer fra 0 til 3 år.
 Jeg er i full gang med å teste ut selen, og jeg kan allerede nå med hånden på hjertet si at dette er den beste bæreselen jeg har hatt på meg, og den som barnet har det aller best i. Dette får dere høre mer om til uken som kommer, så følg med!

Så over til konkurransen:


For å bli med i trekningen av denne fantastiske bæreselen må du gjøre følgende:
  • Gå inn på BabyBjörn og gi meg svar i kommentarfeltet på i hvor mange land finnes BabyBjörn pr dd? Du finner svaret inne på sidene til BabyBjörn (1 Lodd) - dette steget må utføres av alle for å være med i trekningen.
  • Lik BabyBjörns Facebookside her. (1 lodd)
  • Følge bloggen min via Google eller Bloglovin - følger du meg allerede får du også dette loddet (se høyre sidebar for å følge meg) (1 lodd)
  • Følge bloggen min via Facebook her. (1 lodd)
  • Dele konkurransen på din egen blogg  - sidebar er helt topp eller innlegg(2 lodd)- bruk bildet over.
  • Dele konkurransen videre i andre sosiale medier, feks Facebook eller Twitter - skriv i kommentarfeltet hvor du har delt (1 lodd)
Konkurransen varer til 16.06, og du kan altså få 7 lodd. Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar, og har du ikke blogg må du huske å legge igjen eposten din. Konkurransen er åpen for alle bosatt i Skandinavia.

Lykke til alle sammen og tusen takk til BabyBjörn for den flotte premien!

Ha en super lørdag kveld!

58 kommentarer:

  1. Svar 39 länder
    Följer dig sen förut på google. Tror jag heter En Mölnbobos Liv

    Följer babybjörn och dig på FB, Anna Karlsson

    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/06/01/babybjorn-166/

    Delar på FB och Twitter också (taggar dig)

    blogg@annakarlsson.se

    Vore superbra att vinna denna då vi mest troligt åker på en resa till hösten. Det underlättar verkligen att bära barn när man inte kan ta med vagn på flygplatsen. Dessutom är det kanon med bärsele när man bara skall kortare bitar. Och vilken försenad födelsedagspresent det skulle bli till mig (fyller 4/6)

    SvarSlett
  2. Svar: Det finnes i 39 land

    Tar 4 lodd :) Likt begge sidene på FB og Delt konkurransen på facebook med mine herlige venner :D

    Kjempe herlig konkurranse !

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  3. 39 land, 3 lodd
    monicaandersen49@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Hej
    Jag vill gärna vara med och tävla, 4 lotter.
    Svaret är 39 länder.
    Följer dig och Babybjörn på FB, Tina Carlström.
    Delar tävlingen på min FB: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Kramar Tina Carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvarSlett
  5. svar : 39 land :)
    Liker babybjørn sin fb side.
    Liker fb siden din :)
    så 3 lodd.

    lysogvarme@live.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Gjør om mitt svar , BabyBjørn over 50 land over hele verden :)

      Slett
  6. Jag är gärna med :)

    1, 39 länder.

    2, Gillar på facebook - Lina Eckerström

    Ha en fin dag :)

    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvarSlett
  7. 39 länder
    gillat båda sidorna på fb - emma widman
    följer på bloglovin.

    Borde bli fyra lotter!

    emma.widman@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Måste revidera mitt svar till ca 50 länder om det är ok!

      Slett
  8. Heihei:)
    Jeg slenger meg med på 4 lodd :)
    Det er 39 land :)
    Å er følger på alle 3 :)

    Klem fra swimzy
    Swinzy81@gmail.com

    SvarSlett
  9. Hei!
    Henger meg på her jeg! Kjempefin konkurranse!

    BabyBjörn finnes i 39 land.
    Jeg liker BB på Facebook og har lagt bildet i sidemenyen på bloggen min :)

    4 lodd til meg altså!

    sofiegyldenaas (a) gmail.com

    SvarSlett
  10. Prøver lykken med 4 lodd. Fant at BB selges i ca 50 land over hele verden.
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  11. rätt svar är 39 länder.

    tror det blev 7 lotter.. =)
    * gillar redan babybjörn - lisette bäcksro
    * följer dig redan på bloglovin, blev först att gilla inlägget
    * gillar dig på fb - lisette bäcksro
    * delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/06/166-hilde-baby-bjorn.html
    * och på fb - https://www.facebook.com/lisettebacksro

    håller tummarna för en vinst! hade varit guld eftersom Sam inte alltid vill vara på golvet när jag måste göra grejor hemma och jag kan inte använda min bärsele (pga smärta) som visade sig vara en piratkopia. :(

    lis1etavlar@gmail.com

    SvarSlett
  12. Ine Sofie Sagranden2. juni 2013 kl. 22:31

    Hei :)
    Jeg er med. Ønsker meg en bæresele og denne så jo super ut og virker som den er godt utprøvd:)
    Jeg har likt facebooksiden til babybjörn og din, delt på facebook, følger deg på bloglovin og funnet ut at babybjörn finnes i 39 land. Har ikke blogg. Blir vel 7(6?) lodd?

    Inesofiesagranden@live.no

    Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  13. 1 lodd, svar 39 land. mvh

    kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Svaret er 39 land.

    Jeg har 3 lodd!

    Mailen min er pussigmjau@yahoo.no

    SvarSlett
  15. 39 land.
    Jeg tar 4 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei Hilde! 39 land er svare, og tre lodd på meg! Liker på fb x2 :) camilla , skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  17. Prøver lykken,en spennende nyhet fra Babybjørn! :)

    39 land pr dags dato.
    7 lodd på meg.
    Liker begge face sidene,og følger deg på google.
    Og delt på min facebook side :)

    Ha en fin dag :D

    SvarSlett
  18. Hei, det får bli to lodd på meg.
    Svaret et 39 lang, også er du delt her; http://www.konkurransenett.no/side/bli-medlem/tipsetAv/frktonepus
    Hilsen Tone, tone_langenes@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Svar: 50 land, likt baby Bjørn siden på Facebook , likt bloggen din på Facebook og delt konkurransen på Facebook og instagram . Agnethebergersen@gmail.com

    SvarSlett
  20. 39 land. Tar med meg fem lodd, har delt konkurransen på facebook :)
    ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Finnes i 39 land.
    Har likt facebooksiden din og babybjørn.
    Følger deg på bloglovin.
    Delte konkuransen på facebook også! :)

    Ingunn.gjertsaas@live.no

    SvarSlett
  22. Svaret er 39 land :-) Følger bloggen din og tar med meg 2 lodd.

    SvarSlett
  23. Tror at Babybjørn selges i 39 land.
    Tar 3 lykkelodd : Liker deg og Babybjørn på fb + kommentar.



    tevens@online.no

    SvarSlett
  24. Hei!
    Jeg tar 1 lodd
    Jeg fant at Babybjørn selges i 39 land.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  25. Jeg trekker 2 lodd. Babybjørn finnes i 39 land:)

    SvarSlett
  26. Jeg vil være med :)

    Babybjørn selges i 39 land, jeg har likt Facebooksiden deres, jeg følger både bloggen og facebooksiden til lykkelig med liten og har delt konkurransen på Facebook. Det blir vel fem lodd til meg :)

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Hei
    Babybjørn selges i 39 land , har likt bb på fb
    Jeg prøver lykken md 4 lodd, og følger bloggen via bloglovin og fb

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  28. 39 land.
    Liker begge sider på fb.
    Tar 3 lodd. :)
    zuperman_93(ætt)Hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jag hoppas man kan tävla från Sverige!
    Svaret är: 39 land
    Jag gillar Babybjörn på Facebook (Heidi Larsson)

    Hoppas på tur!

    heidilarsson@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Jeg trekker fire lodd- følger bloggen, og liker fbsidene, og svaret er 39 land.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  31. 39 länder
    länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvarSlett
  32. Jeg tar 4 lodd:) Babybjørn selges i ca 50 land per dags dato. Jeg liker siden via Google og Facebook og liker Babybjørn på Facebook.

    Klem:)

    SvarSlett
  33. Svaret är ca 50 länder över hela världen.

    Jag gillar dig på fb och delar tävlingen där. Gillar också babybjörn. 4 lotter blir det :)

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Glömde skriva att mitt namn på fb är Maria Mattson.

      Slett
  34. Det var mye rart som sto om hvor mange land, men de er i all fall i 39 land

    Likt og delt på facebook, da blir det 6 lodd på meg (fant ikke ut hvordan en følger en blogg)

    Mvh
    Nick

    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  35. 39 land :)

    tar gjerne 5 lodd :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Svar: 39 land :)

    Jeg tar gjerne to lodd, liker BabyBjørn på facebook :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  37. Svar: Det finnes i 50 land over hele verden

    Tar 4 lodd :) Likt begge sidene på FB og Delt konkurransen på facebook med mine herlige venner :D

    Kjempe herlig konkurranse !

    Mvh nora_hansen11@hotmail.com

    (måtte endre svaret mitt ettersom jeg leste litt nøyere på siden :))

    SvarSlett
  38. Nå har jeg lett overalt, men jeg satser på 50 land

    De er utrolig flotte og praktiske de bæreselene

    Ha en fin dag !

    Mvh

    Nick
    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Mistet forige svar, prøver igjen

    Det var en vanskelig konkurranse, men må vel være det med en slik flott premie

    Svar: 50 land

    Jeg har likt og delt på facebook, flere ganger

    Ønsker alle en flott solskinndag og lykke til i konkurransen

    Mvh
    Lisbet
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  40. hei :)
    Det blir 3 lodd på meg :)
    jeg følger deg på facebook
    jeg følger deg på bloglovin
    og svaret er: ca. 50 land!

    mvh Marit
    mayto31@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Teller 39 land jeg :)

    Men bare ett lodd da, så håper på vinnerlykke da jeg lenge har ønsket meg en bæresele til mini!

    Cathrine
    cathi@online.no

    SvarSlett
  42. Svar; over 50 land finner baby Bjørn i.

    Agnethebergersen@gmail.com

    SvarSlett
  43. 35 land finnes baby bjørn i. 2 lodd på Meg:) maritrenateolsen@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  45. BabyBjørn finnes i 50 land :) 1 lodd
    Jeg liker på Facebook 1 Lodd
    Jeg følger Bloggen med Google 1 Lodd
    Jeg Liker Facebook siden 1 Lodd.
    Har delt på facebook & Twitter 1 Lodd.

    Så jeg trekker 5 lodd. :)
    Krysser fingrene og ja hvem vet..
    Ønsker deg en super fin sommer.
    Hadde vært topp som gave,når neste barnebarn kommer og ser dagens lys :)
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  46. Kjempeflott blogg og giveaway!
    Jeg har et lodd. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

    SvarSlett
  47. 1. 39 land = 1 lodd
    2. Jeg liker BB på Facebook = 1 lodd
    3. Jeg følger bloggen din på Facebook = 1 lodd
    4. Jeg har del på bloggen min (http://gurobuzzer.blogspot.no/) = 2 lodd
    5. Jeg har delt konkurransen på Facebook = 1 lodd

    Totalt 6 lodd :)

    Hilsen Guro

    SvarSlett
  48. Jeg trekker 4 lodd på denne flotte premien
    Så vidt jeg klarte å skjønne og telle, så finnes BabyBjørn i 43 land
    - ingrid

    SvarSlett
  49. hvor mange land finnes BabyBjörn pr dd? (1 Lodd) Omkring 50 lande.

    Lik BabyBjörns Facebookside her. (1 lodd) Tjek
    Følge bloggen min Bloglovin (1 lodd) Tjek
    Følge bloggen min via Facebook her. (1 lodd) Tjek
    Dele konkurransen videre på facebook (1 lodd) Tjek.

    Så 5 store lodder mig <3 Ville være fantastisk at vinde til min søsters lille nyfødte <3

    Ha en super sommer :)

    Knus Bettinalissa
    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Ej der er flere svar på hjemmesiden :)
      Et sted står der omkring 50 lande.

      Men et andet sted kan jeg tælle mig til 43 (og et sidste sted kan jeg tælle mig til 39).

      Men mit endelig bud må blive at svaret er 43

      Slett
  50. Hei,

    Må legge inn en liten korrigering etter litt surfing på nett: Babybjørn selges i ca. 50 land.


    Jeg har fortsatt likt Facebooksiden deres, jeg følger både bloggen og facebooksiden til lykkelig med liten og har delt konkurransen på Facebook. Jeg håper fortsatt på fem lodd til meg :) Super konkurranse!

    Riktig fin søndag til deg og dine!

    kathrinnystad@hotmail.com

    SvarSlett
  51. 1) finns i ca 50 länder över hela världen.
    2) gillat babybjörns sida på fb
    3) gillat din sida på fb
    = 3 st lotter
    Håller tummarna, då denna skulle passa perfekt till vår vilding till dotter.

    veikko.widman@hotmail.se

    SvarSlett
  52. Det finnes i 39 land :) Jeg deler på facebook ;)Og tar 5 lodd!

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!