fredag 28. juni 2013

Tips til å reise med barn

Sommerferien er rett rundt hjørnet for de fleste av oss, og mange av oss skal ut å reise med små barn!
 

Det er ikke alltid like lett for de små når man er på farten, og for noen dager kom jeg over den geniale siden til Ride on Carry on. 


De selger stoler som kan festes på trillekofferten. Dette er helt genialt for små, slitne barneføtter. 


Stoler er lett å feste på trillekofferten, og går i hattehyllen til de fleste flyselskaper.

Jeg gleder meg til å teste ut denne når vi snart skal på tur. Tror prinsen min på 3 1/2 år vil sette veldig pris på stolen. Han syntes den var veldig fin når vi fikk den i posten og satte den på kofferten vår. 
Har du også lyst på en slik en koster de bare kr 550, og kan bestilles her. De har også egen facebookside som du kan kikke nærmere på her.


Du skal få høre mer om hvordan denne funker på tur for oss senere i sommer.

1 kommentar:

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!