søndag 2. juni 2013

Sykkelprinsen min ♥

Fredag deltok lille prinsen vår i sitt første sykkelløp - på 3 hjulssykkel!


Det var mange barn tilstede, og arrangøren hadde laget hinderløype med små og store overraskelser for de små syklistene.


Mini storkoste seg, og syklet gjennom løypa med stor entusiasme.


Etter målgang ble det premieutdeling til alle med medalje og premier på premiepallen!


Supert arrangement som vi deltar på neste år også!

Ikke glem å være med i konkurransen min hvor du kan vinne en BabyBjörn bæresele :) Ha en super kveld!

3 kommentarer:

  1. Sååå kult! Ser veldig målrettet ut:)

    SvarSlett
  2. Så artig da, jeg pleier være på Rundhaugen dann og vann i besøk, men jeg bodde jo der tidligere i min ungdom:)

    SvarSlett
  3. åh så gøy! kjekt når de arrangerer sånne ting for de minste barna:) Så søt han er der han står på premiepodiet:)
    klem

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!