onsdag 12. juni 2013

Supertilbud på babysko

Prinsessa mi har fått nye sko. Det er et par Rileyroos babysko som bare er så fine og myke!


Rileyroos babysko er designet med tanke på å gi barnets føtter de beste forutsetninger for best mulig utvikling. Prinsippet bak Rileyroos er at det aller beste for et barn er å gå barføtt. Rileyroos babysko er derfor laget med en todelt gummisåle som gjør det mulig for barnet å bevege seg så naturlig som mulig - skoen følger fotens bevegelser. Med disse skoene kan du trygt la barnet utfolde seg fritt, og finne gleden ved aktivitet i komfortable og søte babysko. 


Skoen sitter perfekt på en liten fot :)

I Norge er det Barn og Baby som selger disse skoene. Det er så mage søte sko å velge mellom både til jente og gutt. Alle skoene passer fra 0 til 2 år. Akkurat nå har de 41 forksjellige modeller inne, og her er noen av de søte skoene:




 Siden du er så herlig og følger meg og bloggen, så gir Barn og Baby deg hele 25% rabatt på disse flotte kvalitetsskoene ferm til 17.06. For å få rabatten bruker du koden HMOHOLT når du handler. 

Det er ikke ofte du får kjøpt så fine og gode sko til en så god pris, så benytt sjansen! Løp og kjøp :)
Ønsker alle en super dag videre! Her skinner solen fra skyfri himmel og vi nyter å ha mammapermisjon ♥

3 kommentarer:

  1. Hei Hei
    Gratulerer! Du er en av vinnerne av min pantene konkurranse på bloggen:

    http://verozitas.femelle.no

    Send meg din adresse så raskt som mulig, så gir jeg beskjed til Pantene og du vil få tilsendt masse flotte hårprodukter for forskjellige hårtyper :-)

    Ha en fin dag videre :-)

    MVH Veronica Lauritsen

    SvarSlett
  2. Mail adr min: veronicalauritsen@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg er veldig glad for at akkurat du legger igjen en koselig kommentar hos meg! Det gjør bloggingen enda koseligere!